Kysymys teille, joiden mielestä naisilla "pitää" olla pitkät hiukset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Entä, jos hiukset on ihan ohuet..pitääkö ne sillonkin olla pitkät? Yleensä porukat ovat sitä mieltä, että vain paksutukkaiset saisivat kasvattaa pitkät hiukset kun taas osa selittää, miten kaikkien pitäisi olla pitkähiuksisia. Outoa sakkia täällä.

Mun puolesta jokainen pitäköön hiuksensa sellaisena kuin itse haluaa. Mut onhan se kieltämättä vähän säälittävän näköstä jos ponnarissa on yhteen niputettuna neljä karvaa...

Oon varmaan väärä hlö vastaamaan tähän, kun mun mielestä tärkeintä pitää olla sen, että hiukset näyttää hyvältä. Joten ohuthiuksisen kannattaa pitää ennemmin lyhyttä. Leikkauttaisin lyhyet hiukset itsekin, jos eivät olisi paksut.

miksi pitää olla pitkät hiukset? jos on tosiaan ne kaksikarvaa ristissä, tai sitten muuten vaan tosi hamppuinen tukka, se ei ole kaunista
jos haluaa pitää pitkiä hiuksia niin niitä kuuluisi sillon hoitaa kanssa ja leikata edes niitä latvoja välillä ettei ole sellainen kaamea hapero

Ohut suomalainen hiirenhäntä on kamala. Ja näitä riittää.
Sitten kehutaan "kun mulla on aina ollut pitkä tukka, viimeiset 20 vuotta".
Ollaan siinä luulossa että pitkä näyttää hyvältä, kunhan se on pitkä ja kun mieskin tykkää, eikä anna leikata...

siis jos on oikein ohkaset hiukset niin en mä ainakaan pitäis niitä pitkinä.mutta jos ihmisellä on hienot paksut hiukset niin miks ei pitäis?!mutta mulle nyt henk,.koht on ihan sama onko jollain pitkät vai lyhkäset

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en halua lyhyttä tukkaa, vaikka mulla on ohuet hiukset. ihan hyvät nää on.

Mäkään en halua.

En vaan jotenkin osaa yhtään kuvitella itelleni lyhyttä tukkaa.
Olipa ohuet tai paksut hiukset, en usko että mulle ees sopisi lyhyt tukka...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en halua lyhyttä tukkaa, vaikka mulla on ohuet hiukset. ihan hyvät nää on.

Ei oo kuvasta päätellen..

No kuvat nyt ei aina kerro onko ohut tukka...
Sitä paitsi monilla kikoilla saa näyttämään tuuheammilta.

Joo ei varmaan ole ohut jos nyt meinataan sillä sellaista 4 hiuksen tukkoa, mutta onko kellään sellasta.

On monia kivoja leikkauksia jotka nuorentaa, pirtsakoittaa, varsinkin kun vetovoima alkaa jo paikkoja vetää. Joku hiirenhäntä on säälittävä minkäikäisellä hyvään.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Lyhyt tukka sopii vaan jos on siro luusto ja kauniit kasvojen muodot ja 90% lyhyt hiuksisista ei kuulu tuohon porukkaan. Puolipitkä sopii jo useammille.

Mulle ei käy yhtään pitkät enkä varmasti semmoisia kasvatakaan. Polkkapituiseksi päästän joskus, mutta hyvin nopeesti sekin alkaa tökkimään, kun littautuu yleensä pitkin päätä. Lyhyt tukka nousee paremmin ja näyttää kuohkeammalta, joten semmoinen kaikista paras tämmöiselle pienipäiselle. (ja sirosta luustosta ja kauniista kasvojen muodosta meikäläisen kohdalla ei voi kyllä puhua... :P )

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Mulla ollut joskus tämmönen....jos joskus löytyy taas jokin kiva niin sit leikkaan taas
lyhyt.jpg

Tosi nätti oot lyhyemmässä tukassa, tekee sut paaaljon nuoremman näköiseksi !

Yhteistyössä