Kysymys tarjottavista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kysyjä"

Vieras
Kertokaa onko liikaa suklaista tarjottavaa, jos tarjottavana on suklaapaloja ja täytekakkukin on kaakaopohjainen? Näiden lisäksi vain pipareita makeina. Vai pitääkö tehdä täytekakku vaalealla pohjalla?

Tee vain suklainen kakku jos haluat. Itse en juurikaan koske makeisiin tarjottaviin ja en pystyisi syömään sekö suklaapaloja että -kakkua, mutta ottaisin sitten vain niistä toista :) Pidän enemmän vaaleapohjaisesta kakusta.

Jos tarjolla on suklaata ja pipareita, niin itse silloin tekisin vaalealla pohjalla täytekakun..tai sitten suklaakakku mutta vaihtaisin tarjottavista suklaan johonkin toiseen. Mutta ei tuo nyt mitenkään pahasti mönkään mun mielestä mene :)

Täytekakun makuhan riippuu enemmän täytteistä kun pohjasta.. Eli mitä ajattelit laittaa täytteeksi+päälle? Jos jotain tosi suklaista,niin musta on liikaa suklaata,mutta jos täytteessä jotain raikasta,niin ihan ok.

[QUOTE="vieras";25117518]Täytekakun makuhan riippuu enemmän täytteistä kun pohjasta.. Eli mitä ajattelit laittaa täytteeksi+päälle? Jos jotain tosi suklaista,niin musta on liikaa suklaata,mutta jos täytteessä jotain raikasta,niin ihan ok.[/QUOTE]

Omenaa ajattelin laittaa täytteeseen, siksi mielestäni kaakao-kakkupohja sopisi paremmin. Kermaa päälle. :) Ja suklaapalat ovat sellaisia suklaisia leivonnaisia, joihin tulee suklaakuorrutus päälle.

Yhteistyössä