kysymys taaperoimettäjille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämä askarruttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tämä askarruttaa

Vieras
mitä mieltä teidät miehet imetyksestä on, miten sujuu petipuuhat kun miehenne ei saa rintoja hyväillä, miten kokevat sen että rinnat ovat vaan vauvan käytössä vuoden ja ylikin ?

Nyt en ymmärrä? Miksi muka ei sais hyväillä tai rinnat olisi vain vauvan käytössä? Mulla ainakin se holtittoman herumisen kausi kesti vain ekat pari kk, sen jälkeen on kyllä voinut elää ihan normaalisti.

En ole taaperoimettäjä, mutta kyllä mulla koko imetysajan (n.10-11 kk) on rinnoista herunut maitoa heti, jos niitä on hieronut. Lisäksi mulle imetys on toiminut siinä mielessä ehkäisykeinona, ettei haluja ole tahtonut olla ollenkaan. Kuopus on nyt puolivuotias ja mies on nukkunut koko ajan eri huoneessa: on kuulemma oppinut, ettei hänellä ole asiaa viereeni ennen kuin imetys on lopetettu. Kestää kuin mies ja jaksaa lämmitellä mua pitkäänkin, että edes joskus sais.

Miehestä taaperoimetys on ihan normaali juttu, tuttavapiirissä on muitakin taaperoimettäjiä. Mulla ei ole herunut maitoa ikinä niin että olisin tarvinnut liivinsuojia tai mitään, joten imetys ei vaikuta mitenkään miehen kanssa kaksin vietettyyn aikaan. Paitsi itellä oli haluttomuutta kunnes yöimetykset loppuivat.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja möö:
En ole taaperoimettäjä, mutta kyllä mulla koko imetysajan (n.10-11 kk) on rinnoista herunut maitoa heti, jos niitä on hieronut. Lisäksi mulle imetys on toiminut siinä mielessä ehkäisykeinona, ettei haluja ole tahtonut olla ollenkaan. Kuopus on nyt puolivuotias ja mies on nukkunut koko ajan eri huoneessa: on kuulemma oppinut, ettei hänellä ole asiaa viereeni ennen kuin imetys on lopetettu. Kestää kuin mies ja jaksaa lämmitellä mua pitkäänkin, että edes joskus sais.

eri huoneissa?
vaikkei joka yö haluttaisikaan, kai läheisyys silti olisi mukavaa... nukkua toisen kainalossa jne. kun läheisyys ei ole mikään "vain seksin aikana sylikkäin"-juttu, niin voi haluttaakin paljon useemmin, ihan spontaanisti...

Kukin elää tavallaan, meille on sopinut tämä järjestely. Jos olis jo esikon aikana tajuttu tämä, olisi monelta riidalta ja pahalta mieleltä säästytty silloin. Kakkonen on ns. vaikea vauva ja silloin mies muutti vierashuoneeseen, että sai edes joskus nukutuksi yönsä. Nyt kolmosen kohdalla muutti ihan rutiinin omaisesti :)

Yhteistyössä