Kysymys rinnoista imettämisen jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Itse olen aina ihmetellyt kun kaikki sanovat, että rinnat muuttuu nahkarukkasiksi imetyksen jälkeen. Onko se yleensä näin? Itselläni rinnat ei muuttunut mihinkään siitä mitä ne oli ennen raskautta.
 
No,5 lasta oon imettänyt-toisia pidempään ja toisia lyhempään ja muutosta ei isommin ollut mutta nyt kun ikää reilut 30+ niin on alkanut tuntumaan että löysyyttä ilmenee.

Mä luulen että isompi asia on ikä ja ihon vanheneminen.Tosi jos kuppikoko muuttuu kaameesti niin iho joutuu kovemmalle.Mut jos 30 veenä tekee ekan lapsen voi olla että iho ei enää jaksa palautua.
 
Ei ihan kuulu tähän aiheeseen mut tuli mieleen tuosta rupsahtamisesta.. Mies niin kivasti sanoi kun valittelin yks ilta vanhoja raskausarpia vähän häpeillen niin tämä ottaa kainaloon ja sanoo et "kanna niitä ylpeenä et ne on merkkejä siitä kun meidän vauva oli mahassa ja samalla tavalla nämä sotaveteraanitkin ylpeänä kantaa arpensa" :D :heart: En tienny itkeäkö vai nauraa. Vai sekä että.
 
vieras
ennen raskautta kuppikoko oli A ja raskauden aikana ja imetyksen alussa C/D. Kun iho venyy kahdella kuppikooolla niin onhan se selvää ettei imetyksen jälkeen rinnat ole enää kiinteät A-kupin rinnat. Rinnat kasvoivat vielä "pituutta" joten imetyksen jälkeen rinnat olivat todellakin kuin roikkuvat säkit. Ei tosin haittaa. Olen naimisissa ja ikääkin on jo yli 30. :) Rinnat kärsivät iän myötä joka tapauksessa.
 
Joo ei hyvältä näytä täälläkään. Kynätestissä pysyis koko kynäpaketti. :LOL: Mutta luulen että eniten vaikuttaa ihon laatu, mulla kun on herkkä, vaalea ja ohut iho niin ei varmaan palaudukaan ihan yhtä helpompi kuin paksumpi ja joustavampi iho.
 

Yhteistyössä