kysymys raskauspahoinvoinnista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie vaan"

Vieras
Jos olette voineet pahoin alkuraskaudessa niin millä viikoilla pahoinvointi on alkanut?
Entä onko kokemusta sellaisesta, että parista raskaudesta on ollut aivan jäätävän huono olo (itse olen ollut tiputuksessa asti) ja yhdessä raskaudessa ei ole pahaa oloa ollenkaan?

Tässä viikkoja 5+4 ja ei ainakaan vielä tunnu olevan huonoa oloa. Molemmissa aikaisemmissa näillä main alkanut ja kestänyt 12-16 viikoille asti todella rajuna :/ Elättelen siis toiveita, että sitä oloa ei nyt tulisi...

mulla alko noin viikolla 7 se pahoinvointi kolmannessa raskaudessa ja kesti noin viikolle 20..
Kaverini säästyi kolmannessa pahoinvoinnilta kokonaan vaikka oli 2 ekaa kovat pahoinvoinnit.

ENsimmäisessä raskaudessa alkoi viikolla seitsemän hyvin lievänä voimistuen pikkuhiljaa. Nyt toisessa alkoi jo viikolla neljä. Ekassa raskaudessa kesi noin kymmenen viikkoa, nyt toisessa menossa jo 24 pahoinvointiviikko eikä loppua näy. Eli kyllä se voi vaihdella suurestikin.

kahdessa ekassa ei oikeastaan ollut pahoinvointia. kolmannen kanssa alkoi rv 6 tienovilla ja kesti aina tuonne rv15 saakka. kolmas oli tyttö, kaksi ekaa poikia.

Yhteistyössä