Kysymys panadolista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Minä en tuollaista käyttäisi. Esimerkiksi se voi myös olla vanhentunutta...

Vanhaa se ei ole, sen tiedän. Sain kesällä anopilta pari tuota lääkettä ja on ostanut ne kesällä, mutta nyt en saa anoppia kiinni ja mulla on vain 1 burana kaapissa ja tarviin toisen särkylääkkeen sektiohaavan kipuun.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:

Vanhaa se ei ole, sen tiedän. Sain kesällä anopilta pari tuota lääkettä ja on ostanut ne kesällä, mutta nyt en saa anoppia kiinni ja mulla on vain 1 burana kaapissa ja tarviin toisen särkylääkkeen sektiohaavan kipuun.

Ei se että ne on ostettu kesällä ole mikään tae, etteikö päiväys olisi mennyt jo umpeen... Mutta nämä ovat omia päätöksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:

Ei se että ne on ostettu kesällä ole mikään tae, etteikö päiväys olisi mennyt jo umpeen... Mutta nämä ovat omia päätöksiä.

En ole ikinä törmännyt lääkevalmisteeseen, jossa olisi enää muutama kuukausi käyttöaikaa. Oletetaan että jos lääke vaikka ostettu heinäkuussa ja jos viimeinen käyttöpäivä olisi kuukauden päästä, on se vielä ihan käyttökelpoista tällä hetkellä. Apteekeissa ei varmaan missään nimeesä myydä lääkkeitä joissa päiväys on lähettyvillä.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
juu on se panadol 1g! lukee PAN 1G ja keskellä ura

panacodia ei grammasena olekaan

Kiitos. Niin aattelinkin. Sairaalassa kun antoivat buranaa ja panadolia yhtäaikaa ja suosittelivat tota määrää myös kotona ja miehellä on joskus ollut tuota panacodia, niin aattelin etten vääriä lääkkeitä sit ota.

Yhteistyössä