Kysymys oppisopimus koulutuksesta

Heips vain!
Onko kellään kokemusta oppisopimuskoulutuksesta?
Minä olen harkinnut tätä vaihtoehtoa itselleni.Haluaisin opiskella itselleni uuden ammatin ja se olisi päiväkodissa työskentelyä =)
Ensiksi on tietenkin löydettävä päiväkoti joka ottaisi meikäläisen.
Olen vielä kotona tämän vuoden,mutta ensi vuonna tulisi tämä kysymykseen.
Tämmöstä haaveilee 32-v äityli :)
 
Suosittelen lämpimästi sillä tuossa pääsee heti töihin käsiksi eli tutustumaan tuohon työhön ja saa näin jo hyvää kokemusta itse työstä =) . Oppisopimusopiskelu voi olla rankkaakin riippuen elämäntilanteesta. Itselläni oli tuolloin lapset vielä pieniä ja etäopiskelu oli rankkaa...tein tehtäviä tietokoneella sitten kun lapset saatiin illalla nukkumaan, joskus tein niitä yömyöhään. Mieheni läksi tuolloin vielä ulkomaille töihin näyttökoeaikoihin joten mulle vaan osui rankkaan saumaan tuo :/ . Olin kuitenkin päättänyt saada hyvät paperit koska olin aina ollut heikko koulussa. Sain kuin sainkin hyvät paperit sitten =) !

Mutta suosittelen todella :flower:
 
olen opiskellut oppisopimuksella kahdesti ja en pitänyt sitä liian rankkana. Tietysti riippuu paljon kotona tehtävien läksyjen määrästä ja laadusta. Itse olin niin innostunut opiskelusta, että siitä on tullut minulle harrastus. N ytkin painelen kerran viikossa iltakouluun, jos vaikka kirjottaisin ylioppilaaksi joskus.
 

Yhteistyössä