kysymys nyyttäreistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
Kun olette pitäneet nyyttäreitä tai menneet niihin ja paikalla on myös joku jolla on ruoka-aineallergioita,niin käykö useimmiten niin ,että allergikkoa varten ei ole mitään?
Olen nyt ollut useammissa nyyttäreissä,ja vaikka jokainen tietää(ollaan siis sellainen kaveriporukka) allergiani tarkkaan,joka kerta käy niin että voin syödä vain sitä minkä itse tuon,kaikki muut tuovat sellaista jota en voi edes maistaa.
Olenko nyt jotenkin käsittänyt väärin idean,eikö olekaan tarkoitus että kaikki syövät toistensa tuomisia,vaan se että jokainen syö omaa tuomaansa? (tosin se mitä minä tuon,kelpaa ja sopii aina kaikille muille)
Itse kun pidän,mitä hyvänsä juhlia, otan huomioon kaikki allergiat ja muut rajoitukset kuten keliakia ja laktoosi-intoleranssi,aina löytyy jokaiselle jotain.

En tiedä, mutta kummasti mieleen tuli anoppi, joka kerta toisensa jälkeen tarjosi iltapalaksi "Koko porukalle" hedelmäsalaattia.

Oikeen suureen ääneen sitä mainosti ja teki ja sitten, kun mentiin pöytään, joka kerta siellä oli Kiwiä, vaikka anoppi tiesi, että mä tukehdun, jos syön sitä. =)

Myös joka joulu ruokapöytä notkui eri kalalajeja (alkuruoka niillä aina ja vain kalaa. Myös kastike oli yhdistettynä kalaan, vaikka anoppi hyvin tiesi niistäkin, että saan kalasta pahan ihottuman.

Mutta kummasti se siltä aina unohtui. :saint:

Tulipa taas yksi syy mieleen, miksi mulla ei ole sitä ihmistä yhtään ikävä, vaikka kuollut jo onkin. :whistle:

Anteeksi ap, meni vähän ohi otsikon... :ashamed: Mutta joo, kyllä mäkin aloin sen ottamaan itseeni, kun kerta toisensa jälkeen toistui.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 22:24 hei kirjoitti:
En tiedä, mutta kummasti mieleen tuli anoppi, joka kerta toisensa jälkeen tarjosi iltapalaksi "Koko porukalle" hedelmäsalaattia.

Oikeen suureen ääneen sitä mainosti ja teki ja sitten, kun mentiin pöytään, joka kerta siellä oli Kiwiä, vaikka anoppi tiesi, että mä tukehdun, jos syön sitä. =)

Myös joka joulu ruokapöytä notkui eri kalalajeja (alkuruoka niillä aina ja vain kalaa. Myös kastike oli yhdistettynä kalaan, vaikka anoppi hyvin tiesi niistäkin, että saan kalasta pahan ihottuman.

Tulipa taas yksi syy mieleen, miksi mulla ei ole sitä ihmistä yhtään ikävä, vaikka kuollut jo onkin. :whistle:

Anteeksi ap, meni vähän ohi otsikon... :ashamed: Mutta joo, kyllä mäkin aloin sen ottamaan itseeni, kun kerta toisensa jälkeen toistui.

No huhhuh mikä anoppi,toihan oli sun hengellä leikkimistä. :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 22:27 merianna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 22:24 hei kirjoitti:

No huhhuh mikä anoppi,toihan oli sun hengellä leikkimistä. :o

No... Anoppi ei oikein tykänny musta. Vuosikausia se teki tollasta "pientä". Sitten se kerran otti ja laukasi sen suoraan mun miehelle ja mulle päin naamaa.

Ei se mitään, tunne oli molemminpuolinen. :xmas: Ainakin siitä lähtien, kun se tuon "paljasti" (siis kyllähän mä sherlock holmesina osasin tuon tapaista jo etukäteen päätelläkin). :whistle:

Mutta siis juu, kyllä mullakin on tapana, että koitan varmistaa, että kaikille on jotain ja jos jollakin on jotain allergiaa, jätän sen ruoan sitten mahdollisesti kokonaan pois (ihan hyvin pystyy muutkin syömään hylaa, jopa maidottomana pääsee pitkälle jne.).

Yhteistyössä