Kysymys nuorille parikymppisille naisille

"lii"
En lukenut Anttilan kuvastoja parikymmpisenä, enkä lue niitä nyt kolmekymppisenäkään. Marketeista (joihin luen sen Anttilankin) en osta kuin lastenvaatteita, jos niitäkään.
 
woo
Mä tosiaan aiemmin, kun satuin katsomaan niitä, pidin kaikkia niitä vaatteita ylettömän rumina markettivaatteina. En tosiaan ole marketeista vaatteita itselleni ostanut vielä, mutta Prismassa käydessä välillä sielläkin näkyy jotain kivoja paitoja, ylihintaisia tosin.

Nyt satuin tänään vilkaisemaan ja siinä oli heti pari toppia ja mekko, jotka mieluusti voisin itselle ottaa.

Mä olen siis selvästi mammautunut.
 
"Baobao"
Ei. En selaa anttilan vaatteita. Olen sitä tyyppiä, että tilaan: Zalandosta, Bubbleroomista, Nellysta, H&Mstä ja muista. Ja käyn myös foorumilla, one waylla ja kampissa ostamassa vaatteeni.
Anttilan kuvastosta ei saa persoonallisia vaatteita. Usein liian tätimäisiä tai tylsiä.
 
"vieras"
[QUOTE="Baobao";28353681]
Anttilan kuvastosta ei saa persoonallisia vaatteita.[/QUOTE]

Bubbleroomin, Zalandon, Henkan ja onlyn vaatteetko ovat persoonallisia :LOL:

Anttila on kallis, ei sieltä kannata mitään tilailla kun ihan vastaavanlaiset trikootopit saa Henkasta kahdeksalla eurolla :D
 
"rrr"
No olen jo lähemmäs kolmekymppistä mutta kai se lasketaan kun kakkosella tuo vielä alkaa. :)

Mutta siis hyvin hyvin harvoin sieltä bongaa mitään mitä edes harkitsisi. Joskus joku ihan yksittäinen juttu näyttää kivalta, mutta silloinkin niissä on hinta sen verran korkea ja oletettava hinta-laatusuhde huono ettei kiinnosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini
Joskus olen muutamaa mekkoa ja neuletakkia ihaillut, mutta perusvaatteet ei oo ollenkaan mun tyyliä. Yhtään vaatetta en muista Anttilasta ostaneeni (rintaliivejä lukuunottamatta).

Mutta toisaalta, en oo yhtään nuorekas saatika muodikas joten mun mielipiteellä tuskin on mitään merkitystä. :ashamed:
 

Yhteistyössä