V
Vieras
Vieras
Saatteko orgasmin pelkästään siitä että dildo värisee teidän klitorista vasten vai pitääkö dildo työntää sisälle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Usein en edes työnnä sitä itse "muna" osaa sisälleni vaan leikin sillä värisevällä osalla ja saan sillä jo ihan hetkessä laukeamaan itseni
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En saa orkkua sillä että jotain työnnetään sisälle, vaan tartten just sen klitoriksen kiihotuksen.
Alkuperäinen kirjoittaja joululahjaa odotellessa:kiinnostunut täälläkin...
mikäs noista vekottimista sitten on ollu paras?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En saa orkkua sillä että jotain työnnetään sisälle, vaan tartten just sen klitoriksen kiihotuksen.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja joululahjaa odotellessa:kiinnostunut täälläkin...
Vihree mato ..toimii ;D
Alkuperäinen kirjoittaja ||:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja joululahjaa odotellessa:kiinnostunut täälläkin...
Vihree mato ..toimii ;D
mä en ainakaan tykänny kaalimadosta..
Alkuperäinen kirjoittaja joululahjaa odotellessa:Alkuperäinen kirjoittaja ||:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja joululahjaa odotellessa:kiinnostunut täälläkin...
Vihree mato ..toimii ;D
mikäs siinä sitten oli huonoa
Alkuperäinen kirjoittaja ||:Alkuperäinen kirjoittaja joululahjaa odotellessa:Alkuperäinen kirjoittaja ||:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja joululahjaa odotellessa:kiinnostunut täälläkin...
Vihree mato ..toimii ;D
mikäs siinä sitten oli huonoa
ei värissy mitenkää hirveen lujaa, aika miedosti..
Alkuperäinen kirjoittaja Entäs tää:http://www.kaalimato.com/catalog/Muffin+Mucker_p_1270.html
Tätä on kovasti kehuttu!
Alkuperäinen kirjoittaja Entäs tää:http://www.kaalimato.com/catalog/Muffin+Mucker_p_1270.html
Tätä on kovasti kehuttu!
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:värinä laukasee kivasti klitoris orgun ,mutta kun työntää sisään ja jos sielläkin värisee niin saa G-pisteen orgun![]()
![]()
![]()
Nyt pitääkin mennä paristokauppaan kun muistin et värinää ei saa aikaiseksi ilman uusia paristoja![]()