Erittäin turha kysymys teille vauvan saaneet...kumotaan (tai vahvistetaan) uskomuksia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm...

Vieras
Eli tosiaan aika pöljä kysymys, mutta monessa paikkaa puhutaan siitä, onko naisen orgasmin saamisella vaikutusta raskautumiseen...Rupesin miettimään, että onhan niitä naisia, jotka saavat orgasmin todella harvoin tai ei jopa lähes koskaan. Haittaisiko se tosiaan raskautumista? Mikä on teidän kokemus?

Niin joo...Mielenkiinotine pointti. Monessa paikka sanotaan että ei se orgasmi ainakaan pahitteeksi ole, siinä kun värähtelyt kuitenkin kuljettaa siittiöitä eteenpäin.

ikinä en ole saanut orgasmia yhdynnässä. ainoastaan klitorisorgasmin ja sekin on tosi vaikeaa. eka lapsi tärpäs ekassa kierrossa vaikkei mitenkään ajotettu ja seksiä harrastettiin siinä kierrossa vain pari kertaa. toinen tärppäs toisessa kierrossa. eli ei mun kohdalla ainakaan ole mitään yhteyttä noilla

Ihanaa, kiitos vastauksista!! Haluan uskoa siihen että ei sillä olisi ainakaan suurta vaikutusta ja nämä ainakin sitä vahvistaa..:) Ei tarvitse ainakaan siitä stressiä enää ottaa

Alkuperäinen kirjoittaja ei:
ei väliä. täällä kolme lasta ja orgasmin saa vain omin käsin...

Kuinka ihmeessä joku ei saa orgasmia yhdynnässä? Mitä iloa siitä nainnista on kun orgasmi täytyy ottaa käsipelillä ja kuinka voi edes yhdyntä kiinnostaa. Siksikö miehet aina vailla ja kaikki käy, jahtaavat vapaita/varattuja naisia kunhan vaan irtoo.

Alkuperäinen kirjoittaja olipa uutta:

Kuinka ihmeessä joku ei saa orgasmia yhdynnässä? Mitä iloa siitä nainnista on kun orgasmi täytyy ottaa käsipelillä ja kuinka voi edes yhdyntä kiinnostaa. Siksikö miehet aina vailla ja kaikki käy, jahtaavat vapaita/varattuja naisia kunhan vaan irtoo.

Minä taas luulen, että on yleisempää se, että ei saa yhdynnässä. Kuulut siis harvojen onnellisten joukkoon! Mutta kyllä minä siis yhdynnän aikana aina saan, kunhan otan omat kädet samalla käyttöön...

ai uutta? 70% naisista ei saa orgasmia yhdynnässä :D
ja vaikka minä en saakaan niin minä meistä useammin seksiä haluan eli mies ei todellakaan joudu puutteessa elämään :D
usko pois mutta minä saan täyden nautinnon myös ilman orgasmia, silloin josksu jos tuntuu että sen haluan niin mies hoitaa ensin homman sormin ja sitten siittyrään yhdyntään. ihan erilaista nautintoa nuo tuottaa

Alkuperäinen kirjoittaja J:

Minä taas luulen, että on yleisempää se, että ei saa yhdynnässä. Kuulut siis harvojen onnellisten joukkoon! Mutta kyllä minä siis yhdynnän aikana aina saan, kunhan otan omat kädet samalla käyttöön...

Onpas erikoista että käsipelillä itse. Eli miehet etsivätkin näitä naisia jotka saavat. Se selittää paljon. Nyt heitä ymmärrän. Eukot eivät haluu eivätkä mitään saakaan.

Yhteistyössä