Kysymys niille, joitten lapset KÄY discoissa ja jotka tietää ohjelmista siellä/tai niille, jotka discoja järkkäävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foortti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Foortti harmaana

Vieras
Mitä teillä on discoissa ohjelmassa?

Muuta kuin musaa, puffetti, arpajaisia, halipiiri?

Jotain leikkejä ja kisoja?
Jos niin mitä?

Mitä muuta?

Onko ollut ystävänpäivädiscoja ja jos on, niin onko ollut
mitään siihen viittavaa?

Kiitollisena otan vaihteluvinkkejä vastaan =)

En suosittele mitään halipiirejä tms ystävänpäivädiscoon. Muistan yhdenkin kerran, kun discon jälkeen oli lähes puolet koulusta sairaana ja lähes kaikki muutkin saivat pian sen jälkeen kunnon flunssan. Siinä meni meidänkin porukalta hiihtoloma sairastellessa. Aika monet pitivät discon halikisaa suurimpana taudinlevittäjänä.

Siihen aikaa kun itse kävin, oli nöytyyttäviä karkin/näkkärinsyönti kisoja, joissa poika söi toista päätä ja tyttö toista. Myös jonkun sorttinen tanssikisa taisi olla

[QUOTE="vieras";25604940]En suosittele mitään halipiirejä tms ystävänpäivädiscoon. Muistan yhdenkin kerran, kun discon jälkeen oli lähes puolet koulusta sairaana ja lähes kaikki muutkin saivat pian sen jälkeen kunnon flunssan. Siinä meni meidänkin porukalta hiihtoloma sairastellessa. Aika monet pitivät discon halikisaa suurimpana taudinlevittäjänä.[/QUOTE]

Joo, opetetaan lapsille että EI saa halata, tulee tauti. Vanhemmalla iälläopetetaan myös että pussailu saati seksi on syytä pitää minimissä, ettei tule flunssaa.
Halaamisen sijaan esim. nakkikioskitappelu on hyvä opettaa jo alaikäisenä. EHdotankin diskoihin ohjelmanumeroksi, että kylän muutama pahin rähisijä tulee opettamaan parhaat nakkikioskitappelutekniikat.

[QUOTE="vieras";25604969]Joo, opetetaan lapsille että EI saa halata, tulee tauti. [/QUOTE]
Itse asiassa kaikki eivät tuosta halikisasta tykänneet. Tykkäisitkö itse, että kuka vaan tulisi sinua väkisin halaamaan? Tuossa kisassa osallistujien piti halata mahdollisimman montaa paikalla olevaa eri henkilöä jossain tietyssä ajassa ja kaikki eivät todellakaan halunneet tulla kaikkien halaamaksi.

Kuinka moni menee sinne puolikuntoisena tartuttamaan toisia, influenssat ja muut taudit rupeavat juuri jylläämään tuohon aikaan pahimmillaan. Kun on kiva disco tiedossa, niin sinne mennään sitten vaikka sairaana, eihän se ketään haittaa :headwall:

[QUOTE="vieras";25605051]Itse asiassa kaikki eivät tuosta halikisasta tykänneet. Tykkäisitkö itse, että kuka vaan tulisi sinua väkisin halaamaan? Tuossa kisassa osallistujien piti halata mahdollisimman montaa paikalla olevaa eri henkilöä jossain tietyssä ajassa ja kaikki eivät todellakaan halunneet tulla kaikkien halaamaksi.

Kuinka moni menee sinne puolikuntoisena tartuttamaan toisia, influenssat ja muut taudit rupeavat juuri jylläämään tuohon aikaan pahimmillaan. Kun on kiva disco tiedossa, niin sinne mennään sitten vaikka sairaana, eihän se ketään haittaa :headwall:[/QUOTE]

no sitten toteutus on pielessä. Ne jotka haluavat osallistua osallistuvat ja loput ei. Osallitstujat voivat halailla vaikka jossain aulassa/ruokalassa/missä nyt tilaa on, ja muut diskoilevat normaalisti.

Yhteistyössä