Kysymys naisille

Mites on naiset, jos joskus joku mies tulee ja kysyy sinulta että saisikos neidille/rouvalle tarjota nuolemista ilman mitään muuta velvoitteita ja paikka olisi sopiva niin suostuisitteko? Vaikka eläisit parsuhteessa. Mikä olisi reaktio? Tietenkin sillä rajauksella että mies olisi miellyttävän oloinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja VenlEmi:
hmm...
Tällä hetkellä kyllä suostuisin mutta sitten en jos olisin parisuhteessa.. :whistle:

WoW! Siis jos sulle tulisi ihan ok mies ehdottamaan moista, niin suostuisit oitis? Ja vieläkö selvinpäinkin? Mahtavaa :) Teen tässä samalla hiukan tilastoa, jahka saisin lisää naisia vastaamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja putsa:
Alkuperäinen kirjoittaja VenlEmi:
hmm...
Tällä hetkellä kyllä suostuisin mutta sitten en jos olisin parisuhteessa.. :whistle:

WoW! Siis jos sulle tulisi ihan ok mies ehdottamaan moista, niin suostuisit oitis? Ja vieläkö selvinpäinkin? Mahtavaa :) Teen tässä samalla hiukan tilastoa, jahka saisin lisää naisia vastaamaan...
No en välttämättä ihan heti mutta luultavasti pienen harkinnan jälkeen..
Miks ei? Ei siinä mitään pahaa/väärää olis.. :D
jos uskallusta riittää ni miks ei selvinpäin, eihän sitä aina muutenkaan kännissä ole ku harrastaa seksiä.. ;)

Minä kovasti haluaisin nuolla ja kiihotun siitä itsekkin vaan yleensä nainen haluaa lopettaa... jos nainen "laukeaa" miehen suuhun niin onko hän sitten niiko "mies" että ei heti kykene jatkamaan vai voiko sitä sitten tulla peniksen kanssa ... onko naiselta fiilikset hetkeksi finis jos saa orgasmin kun mies nuolee? (sekavaa tekstiä toivottavasti edes joku ymmärtää mitä tarkoitan)

Alkuperäinen kirjoittaja MieMeilt:
Minä kovasti haluaisin nuolla ja kiihotun siitä itsekkin vaan yleensä nainen haluaa lopettaa... jos nainen "laukeaa" miehen suuhun niin onko hän sitten niiko "mies" että ei heti kykene jatkamaan vai voiko sitä sitten tulla peniksen kanssa ... onko naiselta fiilikset hetkeksi finis jos saa orgasmin kun mies nuolee? (sekavaa tekstiä toivottavasti edes joku ymmärtää mitä tarkoitan)
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat ja orkun jälkeen on klitta niin herkkä et hetkeen ei sinne enää kosketusta halua mut toki yhdyntään voi alkaa heti ja vielä oikein mielellään :p

Alkuperäinen kirjoittaja MieMeilt:
Mulla fiilikset ei lopu siihen.Mulle ei riitä yksi orgasmi.Munaa pitää kans saada.

Yhteistyössä