KYSYMYS MURKKUIKÄISISTÄ JA ALKOHOLISTA.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä mieltä olette siitä, että vanhemmat antavat 15 vuotiaan lapsensa pitää kotipippalot tietäen, että niissä on tarjolla alkoholia? Eli vanhemmat itse lähtevät yöksi pois ja jättävät 15 vuotiaansa kotiin humaltumaan muiden 15 vuotiaiden kanssa...

15 v. on alaikäinen ja varmasti soittaisin siihen talouteen poliisit.
Mä olen muutenkin tosi tiukkapipoinen mutta alkoholin antamista alaikäiselle en hyväksy.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Mä olen muutenkin tosi tiukkapipoinen mutta alkoholin antamista alaikäiselle en hyväksy.

Jos tietää tuollaisen tapauksen niin voinko tehdä nimettömänä ilmoituksen? Entä jos vanhemmat väittävät etteivät ole tienneet nuorten juovan alkoholia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:

Jos tietää tuollaisen tapauksen niin voinko tehdä nimettömänä ilmoituksen? Entä jos vanhemmat väittävät etteivät ole tienneet nuorten juovan alkoholia?

En tiedä

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
just eilen tyttäreni luokkakaveri piti tälläiset bileet.omaani en näihin karkeloihin päästänyt

on myös 15

Minunkin tyttäreni ystävä piti sellaiset ja kun en päästänyt omaa tyttöäni niihin sain kuulla häneltä, että ei niiden pippaloiden pitäjän vanhemmatkaan välitä ja olivat jopa ostaneet juomistakin. Voihan olla että oma lapseni valehtelee..

en hyväksy, en millään, kuten en hyväksy sitäkään, että vanhemmat kantaa alaikäisille juomista!tai jotkut aikuiset suostuu hakemaan alaikäisille juomista!

onkohan meidän tytöillä yhteinen ystävä no ei kai.tämän tytön vanhemmat on hyvin vapaa mielisiä,enkä ihmettelisi vaikka olisi juomat hankkinut.omaani ei juomiset kiinnosta.sattui vain pyytämään koko luokan ja vanhempia poikia mainostaen näitä juomisia joten kielsin tyttöä menemästä

Yhteistyössä