Kysymys: Miksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja x :
Ja sitä paitsi "vieras", mä luulen että sun tarkoitus on vaan provota! Ei kukaan hiemankaan tunneälyä omistava ihminen muuten kirjoita noin. Tai jos kirjoittaa, niin toivottavasti sulla ei oo lapsia

;)

jos oot tuo "vieras" niin oot oikeesti sairas

Niinpä!
Sen verran osui ja upposi, että oli pakko tulla vielä kommentoimaan.
Minä en ole maho, enkä läski, enkä vanha katkeroitunut piika, enkä edes teini.
Lisäksi: Meillä on lapsia, mutta enempiä emme välttämättä saa, mutta ehkäisystä ei todellakaan tarvitse huolehtia.

Sinua provoilijaa taitaa keljuttaa se, kun tulet raskaaksi melkein pelkästään pikkuhousupyykkiä pestessä. Ei sekään kivaa ole. :p

kyllä se on. sillä ehkäisy on keksitty. ja toiseksi riittää yksi yhdyntä ei ihan sentäs ne pikkupöksyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sitä paitsi "vieras", mä luulen että sun tarkoitus on vaan provota! Ei kukaan hiemankaan tunneälyä omistava ihminen muuten kirjoita noin. Tai jos kirjoittaa, niin toivottavasti sulla ei oo lapsia

;)

Niinpä!
Lisäksi: Meillä on lapsia, mutta enempiä emme välttämättä saa, mutta ehkäisystä ei todellakaan tarvitse huolehtia.

Sinua provoilijaa taitaa keljuttaa se, kun tulet raskaaksi melkein pelkästään pikkuhousupyykkiä pestessä. Ei sekään kivaa ole. :p

kyllä se on. sillä ehkäisy on keksitty. ja toiseksi riittää yksi yhdyntä ei ihan sentäs ne pikkupöksyt.
Huooh..
Eli sinua siis keljuttaa ehkäistä.
On se paskamaista kumien kanssa pelailla, tai joka päivä muistaa nappula syödä tai tunkea pilluun ällöttävä rengas tai ihon alle tungettava kapseli tai kohtuun asennettava kierukka...
Mikään noista ei ole niin varma ehkäisykeino kuin mikä minulla ja miehelläni on. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

;)

Niinpä!

Huooh..
Eli sinua siis keljuttaa ehkäistä.
On se paskamaista kumien kanssa pelailla, tai joka päivä muistaa nappula syödä tai tunkea pilluun ällöttävä rengas tai ihon alle tungettava kapseli tai kohtuun asennettava kierukka...
Mikään noista ei ole niin varma ehkäisykeino kuin mikä minulla ja miehelläni on. ;)

voi toista.. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Typerin ketju ikinä.

Niin onkin. Tuo vieras-nikillä kirjoittava on kyllä melkoinen palikka. Huono mielikuvituskin sillä on kun noin tylsän harmaan nikin takaa räksyttää.
Monessa ketjussa aukoo mustavalkois-katseista läpeään.

Yhteistyössä