kysymys miehille

Bishkek Drama Theater

Aktiivinen jäsen
25.05.2007
2 351
0
36
Eikä niille äideille joiden mielestä on kiva esittää miestä keskustelupalstalla :xmas:

Jos olet tai olisit 36 v niin olisiko sinusta 41 v nainen jo "vanhempi" nainen vai silleen suurin piirtein samanikäinen kuin sinä..
Heh, johdatteleva kysymys.... :xmas:

Mun exä on mua 8 vuotta vanhempi ja en nyt oikein osaa ajatella sitä vanhempana naisena. Tuo viisi vuottahan on aika pieni ikäero (ainakin mun mittapuulla :xmas: )

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ihan sillä siklalla. Riippuisi kyllä tosi paljon naisesta.

No juu, tuota minäkin mietin että luonteistakin on aika paljon kiinni. Joku 25 v voi olla ihan viiskymppinen elämäntavoiltaan ja taas nelikymppinen ehkä vielä ihan nuorekas. Kiitos kaikille mielipiteistä, aika vaihtelevia ne olivat.

Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vastaava ikäero 30 v mies ja 35 v nainen ei näy missään...

Niin se on se maaginen 40 kun alkaa herättää ajatuksia vanhuudesta.

Toisaalta jos kysymyksesi oli ollu 36 v nainen ja 41 v mies, niin tuskin olisi miehiä "haitannut"... ei 41 v. ole vanha =)

Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Vastaava ikäero 30 v mies ja 35 v nainen ei näy missään...

Niin se on se maaginen 40 kun alkaa herättää ajatuksia vanhuudesta.

Toisaalta jos kysymyksesi oli ollu 36 v nainen ja 41 v mies, niin tuskin olisi miehiä "haitannut"... ei 41 v. ole vanha =)

Totta, en olisi edes itsekään moista kysellyt.

Niin ja olin just täyttänyt 18-vuotta, kun aloin seurustelemaan sen 8 vuotta vanhemman naisen kanssa. Ympäristöä tuntui asia vaivaamaan enemmän, mutta alkoivat sen 9 vuoden aikana tottumaan ajatukseen.

Yhteistyössä