kun tuolla nettisivuilla on tuo tarjous "salaiset vaatteet 6kpl 30 ?" vai oliko se nyt 5 kpl. mutta kuitenkin, onko kuka tilannut tuollaista salaiset vaatteet pakettia? minkälaisista vatteista tuo paketti koostuu yleensä?
Ihan tosi? Wau =) Sä sait huiput !! Mä saan huomenna mun omat... myyjä tuo ne. Jännittää sikana Haluun myös tommosen potin!!Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:olen tilannut, ja sieltä voi tulla siis mitä vaan, vaikka viisi samanlaista paitaa
otin siis tytölle 134/140 paketin ja sain kyllä ihan jättipotin,
kahdet plyyshihousut, mörköpaidan, omppupaidan ja sydänfroteetunikan
Tyttöjen ei mun mielestä ollu enää viime viikolla ollenkaan... eikä äitien. Poikien jotain oli.Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:meillä oli kutsut juuri viime viikolla mutta esim poikien 86/92 salainen paketti oli jo loppuunmyyty :'(
no hyvä, itse asiassa mäkin ostin tänään kuopukselle sellaisen, vihreenä!! oli -40prossaa toivottavasti mahtuu, koko 110, ja se on jo 105senttiä... minkä kokoisen sä ostit minkä kokoiselle lapselle??Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Ihan tosi? Wau =) Sä sait huiput !! Mä saan huomenna mun omat... myyjä tuo ne. Jännittää sikana Haluun myös tommosen potin!!Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:olen tilannut, ja sieltä voi tulla siis mitä vaan, vaikka viisi samanlaista paitaa
Ainii mä löysin sen hatun
ei tuu, vaan on ihan joku sesongin loppuloppuale juttu... eli ehkä joulun jälkeen tai ensi kesänä seuraavaksi =) olenpas mä onnekas kuin sain!Alkuperäinen kirjoittaja maitobaari:tuleeko tollainen salainen paketti tarjous joka kuussa. kun katoin tuolta, että "kesäkuun tarjous". kun ovat sitten jo vissiin loppu nuo salaiset :/
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ei tuu, vaan on ihan joku sesongin loppuloppuale juttu... eli ehkä joulun jälkeen tai ensi kesänä seuraavaksi =) olenpas mä onnekas kuin sain!Alkuperäinen kirjoittaja maitobaari:tuleeko tollainen salainen paketti tarjous joka kuussa. kun katoin tuolta, että "kesäkuun tarjous". kun ovat sitten jo vissiin loppu nuo salaiset :/
Mä ostin sen valkosen Alennettu tuokin oli. 100centtinen 3,5v mutta sillä on pieni pääAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no hyvä, itse asiassa mäkin ostin tänään kuopukselle sellaisen, vihreenä!! oli -40prossaa toivottavasti mahtuu, koko 110, ja se on jo 105senttiä... minkä kokoisen sä ostit minkä kokoiselle lapselle??Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Ihan tosi? Wau =) Sä sait huiput !! Mä saan huomenna mun omat... myyjä tuo ne. Jännittää sikana Haluun myös tommosen potin!!Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:olen tilannut, ja sieltä voi tulla siis mitä vaan, vaikka viisi samanlaista paitaa
ok, no sitten vaan toivotaan et toi 110 mahtuu mein isokokoiselle 3,5veelle onko siinä punaiset ne omput? mulla siis valkoinen jossa vihreät omput =) ja esikoiselle ostin pitkähihaisen paidan =)Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Mä ostin sen valkosen Alennettu tuokin oli. 100centtinen 3,5v mutta sillä on pieni pääAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no hyvä, itse asiassa mäkin ostin tänään kuopukselle sellaisen, vihreenä!! oli -40prossaa toivottavasti mahtuu, koko 110, ja se on jo 105senttiä... minkä kokoisen sä ostit minkä kokoiselle lapselle??Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Ihan tosi? Wau =) Sä sait huiput !! Mä saan huomenna mun omat... myyjä tuo ne. Jännittää sikana Haluun myös tommosen potin!!Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:olen tilannut, ja sieltä voi tulla siis mitä vaan, vaikka viisi samanlaista paitaa
Joo, punasilla omenoilla Mä kans paitoja kattelin... mut en sitte.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ok, no sitten vaan toivotaan et toi 110 mahtuu mein isokokoiselle 3,5veelle onko siinä punaiset ne omput? mulla siis valkoinen jossa vihreät omput =) ja esikoiselle ostin pitkähihaisen paidan =)Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Mä ostin sen valkosen Alennettu tuokin oli. 100centtinen 3,5v mutta sillä on pieni pääAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no hyvä, itse asiassa mäkin ostin tänään kuopukselle sellaisen, vihreenä!! oli -40prossaa toivottavasti mahtuu, koko 110, ja se on jo 105senttiä... minkä kokoisen sä ostit minkä kokoiselle lapselle??Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Ihan tosi? Wau =) Sä sait huiput !! Mä saan huomenna mun omat... myyjä tuo ne. Jännittää sikana Haluun myös tommosen potin!!Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:olen tilannut, ja sieltä voi tulla siis mitä vaan, vaikka viisi samanlaista paitaa
ja ?? vieraalle , kun tietää että tykkää niistä meandi-vaatteista, enkä ole koskaan nähnyt pahannäköistä sellaista, niin uskallan tilata tietämättä mitä tulee =) ja ainahan kaiken tarpeettoman meille voi kierrättää huuto.netissä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Petite:tulipa tehtyä isot tilaukset, kiitti teille
Mä saan tänää mun salaisen... Jännittää kamalastiAlkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Missähän se minun salainen paketti viipyy :kieh:
Kattelin että huutonettiin oli tullut tosi paljon meandin vaatteita, liekkö sit just niitä salaisen paketin aarteita
Tuuhan sit kertomaan että mitä saitAlkuperäinen kirjoittaja Essi81:Mä saan tänää mun salaisen... Jännittää kamalastiAlkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Missähän se minun salainen paketti viipyy :kieh:
Kattelin että huutonettiin oli tullut tosi paljon meandin vaatteita, liekkö sit just niitä salaisen paketin aarteita
Joo mä olen huomannu saman että huutsikassa ne on nyt kaikki sitten