Kysymys (lähinnä) miehille, oisko teistä mukava yllätys...

  • Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti
vaimo
Harjottelin peilin eessä eri asentoja. Taidan maata selälläni, haarat koukussa ja esittää että mietiskelen juuri syntyjä syviä. Sitten kun mies tulee, niin käyn kyljelleni ja alan silmäpelin.
 
lissu
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Ei tossa oo mitään järkeä. Ei miehet ymmärrä tollasen päälle.

Ennemmin pukeudut kipusiskoksi ja annat täyden hoidon äijällesi. Kaikista paree olis jos saisit vielä jonkun kaveris houkuteltua mukaan hommaan.
Peesaan tätä.. Harva mies ymmärtää hölkäsen pöläystä tuommoisesta, juustot on asia erikseen, musa on asia erikseen ja seksi varsinkin on asia erikseen. Spontaani ja villi seksi päihittää celinet ja mariahit sata-nolla 99-prosenttisesti ;)
 
lissu
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja ankka:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
Mikähän ois viekotteleva asento...Oisko kyljellään vai selin vai mahallaan...Vaikeeta...
no tota, oo vaikka vaan suu auki!
aattelin kyl lipoo huuliani ja vinkata silmää...ja heilauttaa hiuksia viekoittelevasti.

Tässä vaiheessa mun ukkoni purskahtaisi raikuvaan nauruun. :whistle: :D
Mul tulee kanssa ihan joku sketsi tästä mieleen :D
 
Tee niinku sinkkuelämää leffas :whistle: Meet pöydälle makaan ja laitat päälles sapuskaa :D No ei vais...

Mun mies oli ainaski myytyä ku laitoin seksikkään asun ja saappaat, kynttilöitä, ruan ja viiniä. Odottelin sviitissä ja ku mies tuli nii tarjosin lasin kouraan ,sitte syötiin ja ja ja ja :D Mukavaa oli....
 
mies
sipsejä sohvalle, juotavaa vierelle, joku kiva elokuva, toimintaa, esim. rambo, ja neiti polvilleen eteen ja pää haaruksiin, ja muista vakuuttaa miehelle että teet sen omaksi iloksi ja mies oikeasti saa vaan nauttia, ettei ala mielessä kalvaa että pitäiskohän tässä antaa vastarakkautta. Päällä saa olla oikeastaan mitä vaan...
 
[quote="VaimoTuommosen askartelin. Valkosta T-paita ei ollut :( http://img374.imageshack.us/img374/3677/cimg5437mx9.jpg[/quote]

Luulin että noi valkoset kuvastaa niinku maitolänttejä paidassa.. Et oot vähän valkoisen talomaalin kanssa sutinut.

Pysy AP siinä aluperäisessä suunnitelmassa vaan..
 
Mä voisin tykätäkki. Jos vain saisin ensin vaihtaa vaimoa :LOL:

http://img374.imageshack.us/img374/3677/cimg5437mx9.jpg
Jos tosin joku tuommoisen paidan pötköttelisi olohuoneen lattialla odottelemassa, niin...en antaisi vaikka kuinka ruikuttaisi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Kun menet olohuoneeseen ja vaimo makaa lattialla alasti viltin päällä ja siinä vieressä ois esim. viinirypäleitä, juustoja, jotain keksiä ja sitten viiniä. Ja ehkä kynttilöitäkin ja taustalla soisi Celine Dionin ballaadit tai Bryan Adamsin. Aattelin järjestää miehelle huomenna yllärin kun tulee töistä...lapset kun ei oo kotona.

Noi pilaa tunnelman, joten pakko vastaa, että ei olisi mukava ylläri.... Mun halut lähtee ainakin, jos tollaista joutuu kuuntelee...

 
jou
Mä en oikein tuollaista suunnitletua touhua ymmärtäis. Ennemmin vaan vähän kivemmat kuteet / alkkarit. Hame aina iskee, ja sit ne alkkarit pois. Ja sit ku mies tulee ni pikkuhiljaa hyökkää kimppuun riisuu miehen yms.

Ja sit voi kaapista ilmestyä viini jne. Jtuollainen kamala suunnittelu ja retkotanpa nyt "eroottisena" tässä on luonnotonta, siis minulle. Ja uskon, että mun mies oikeesti repeis jos mä liiotellusti itseni iskisin tyrkylle ja odottelisin "viekottelevassa" asennossa.

Mutta eiköhän se loppujen lopuksi ole miehelle aikas sama miten sen tekee kunhan lopputuloksena on se, että mies saa pildeä...

:)
 

Yhteistyössä