Kysymys kondomiehkäisyllä olevilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";22558437]On tää elämä hölmöä, kun toinen toivoo raskautta ja toinen tekee kaikkensa, ettei tulisi raskaaksi. Mutta sitähän tämä elämä on :) Toivottavasti teillä elämä palkitsee pian![/QUOTE]

Niinhän se on. Meillä onneks vielä ihan hyvät mahdollisuudet ja mitään hoitojakaan ei olla vielä kokeiltu.

[QUOTE="vieras";22558380]Jossakin oli uusi tutkimus, että touhutipoissa ei olisikaan (ainakaan useimmiten) siittiöitä, mitä ennen on luultu. En oikein osaa hakea sitä, kun on vaikeaa tietää mitä oo touhutippa viralliseltanimeltään :D.[/QUOTE]

Mä kyllä haluaisin nähdä tämän tutkimuksen!! Mitenkähän tutkijat ovat aiemmin onnistuneet näkemään siittiöitä touhutipoissa, jos niitä ei siinä muka ole. Virtsan mukanakin voi tulla siittiöitä, niin uskon että kyllä touhutippojenkin mukana. Ja sehän on vaan se yksi siittiö joka siihen siittämiseen tarvitaan..

[QUOTE="vieras";22558478]Tuossa tutkimuksessa oli vain 12 henkilöä, niin ehkä niitä karanneihin yksilöihin taipuvaisia touhutippailijoita ei vaan sattunut olemaan testissä :D.[/QUOTE]

Itsekin kiinnitin heti huomiota tuohon otoksen kokoon, 12 on melkoisen huono otos koko maailman miespopulaatiosta :D Mutta joo, rauhoittihan tuo tietysti jo hieman mieltä.

[QUOTE="paradies";22558490]Mä kyllä haluaisin nähdä tämän tutkimuksen!! Mitenkähän tutkijat ovat aiemmin onnistuneet näkemään siittiöitä touhutipoissa, jos niitä ei siinä muka ole. Virtsan mukanakin voi tulla siittiöitä, niin uskon että kyllä touhutippojenkin mukana. Ja sehän on vaan se yksi siittiö joka siihen siittämiseen tarvitaan..[/QUOTE]

Ton jutun mukaan ilmeisesti noita touhutippojen siittiömääriä ei olisi tutkittu koskaan aiemmin. Mutta pitääpä perehtyä tuohon artikkeliin, jos siinä olisi jotain.

Yhteistyössä