Kysymys Klarnan "maksa vasta helmikuussa" kampanjasta!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäpäminä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäpäminä

Vieras
En löytänyt netistä vastausta tähän. Eli: klarnallahan on joulutarjous "osta nyt maksa helmikuussa", koskeeko tämä myös osamaksua, eli voiko osamaksunkin aloittaa vasta helmikuussa?

Kiitos vastaajille ja mukavaa joulunodotusta! :)
 

Yhteistyössä