M
minäpäminä
Vieras
En löytänyt netistä vastausta tähän. Eli: klarnallahan on joulutarjous "osta nyt maksa helmikuussa", koskeeko tämä myös osamaksua, eli voiko osamaksunkin aloittaa vasta helmikuussa?
Kiitos vastaajille ja mukavaa joulunodotusta!
Kiitos vastaajille ja mukavaa joulunodotusta!