Kysymys kirpparista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppisläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppisläinen

Vieras
Olen ekaa kertaa vuokrannut kirpparipöydän, sellaiselta kirpparilta missä myyjä ei itse ole paikalla. Mietin että miten laitan myyntiin vauvan oloasun, mihin kuuluu haalarit ja nuttu.
Jos laitan ne settinä myyntiin henkariin, ja hintalapun vaan siihen nuttuun, niin jokuhan saattaa pölliä sen haalarin siitä alta. Kun ei siinä sitten ole hintalappua.
Vai pitäisikö laittaa ne kuitenkin eri hintalapuilla, vaikka vierekkäisiin henkareihin?
Ja jos on muita vinkkejä kirpparista, niin tänne vaan kiitos! Esim. mitä kannattaa laittaa ylähyllylle/alahyllylle, ja mitä ylipäätään kannattaa myydä.

Pistä vaikka ompelemalla parilla pistolla ne kiinni toisiinsa. Ja kirjota niihin lappuihin mitä myyt. Lähinnä senkin takia että jos laput irtoilee niin tiedät mihin kuuluu takaisin vai onko tuotetta ylipäätänsä tallella enää.

No kyllä se varas vie,jos on viedäkseen, oli tuotteessa hintalappu tai ei, joten yksi hintalappu settiin riittää.

Itse kirppariasiakkaana tykkään siitä, että vaatteet ovat henkareissa, sotkuisia kasoja hyllyllä en jaksa kaivaa läpi. Siivoa ja täydennä loosia mahd. usein, myy paremmin kuin kerralla täyteen ahdettu.

Tai laitat nuttuun ja haalariin omat laput jossa lukee vaikka: "Haalari+nuttu 2e" tai miten ikinä hinnoitteletkaan.

Toinen vaihtoehto on että pistät ne erikseen myyntiin, eli et myy suoranaisesti settinä, paitsi jos joku ostaa niin että se on setti. :)

Yhteistyössä