kysymys jälkivuodosta

  • Viestiketjun aloittaja Taare
  • Ensimmäinen viesti
Taare
onko tää vielä ihan normaalia. kaavinnasta 3 viikkoa reilu, eka viikko meni vuodoitta ja seuraavalla alkoi vuotaa kuin seula. muutama päivä meni ja alkoi järkyttävät kivut joihin lääkäri ei löytänyt syytä. vieläkin vuotaa kokoajan, maltillisesti kyllä ja tulee aika suuria klimppejä mukana. ei kivaa
 
Taare
Alkuperäinen kirjoittaja Siljuska:
mä kyllä epäilisin jo tulehdusta jos klimppejä tulee..ota uudestaan yhteyttä lääkäriin.
jotain punasoluja oli hiukan kuulemma löytynyt virtasasta kokeissa, mutta ei kuulemma mitään vikaa ole :/ torstaina olis jälkitarkastus jospa olis mukavampi lääkäri silloin ja sinne asti pystyy odottamaan
 
Minä tässä yksi päivä mietin, että olenkohan nähnyt unta, että Taare on raskaana? Päädyin siihen, että omaa kuvitelmaani se vain oli, kun luin sinun ja Pintelinin treffausaikeista viikko pari sitten ;) Mutta ei se vissiin sitten omia kuvitelmia ollutkaan, vai kuinka?
 
mulla esikoisen aikaan tuli kans klimppejä, pieniä tosin ja kuumetta oli vähän, antovat heti antibiootti kuurin. nyt tokan aikaan kärsin jumalattomasta mahakivusta ja kävin päivystyksessä mut mitään ei kuitenkaan löytäny, epäilivät jotain ku istukkakin synty repailena. sain sitte kohtua supistavaa lääkettä tai jotain et tulis kaikki ulos jos on tullakseen...sulla kuitenki on vissiin aika kauan synnytyksestä...mut mee uudestaan lekurille ihmeessä! nuo klimpit kuulostaa aika huolestuttavalle!
 
Taare
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Minä tässä yksi päivä mietin, että olenkohan nähnyt unta, että Taare on raskaana? Päädyin siihen, että omaa kuvitelmaani se vain oli, kun luin sinun ja Pintelinin treffausaikeista viikko pari sitten ;) Mutta ei se vissiin sitten omia kuvitelmia ollutkaan, vai kuinka?
olin, en ole enää, suren ja masennun siitäkin lisää :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Minä tässä yksi päivä mietin, että olenkohan nähnyt unta, että Taare on raskaana? Päädyin siihen, että omaa kuvitelmaani se vain oli, kun luin sinun ja Pintelinin treffausaikeista viikko pari sitten ;) Mutta ei se vissiin sitten omia kuvitelmia ollutkaan, vai kuinka?
olin, en ole enää, suren ja masennun siitäkin lisää :(
Olen pahoillani :(

Tuosta vuodosta, jota avaus alunperin koskikin. Eli jos se on klönttimäistä ja haisee, niin ne on ne selvimmät merkit tulehduksesta. Onko sinulla kipuja?
 

Yhteistyössä