Kysymys Idols-Peten putoamisesta

  • Viestiketjun aloittaja ohi meni
  • Ensimmäinen viesti
Ehkä Petelle parempi näin. Siitä voi tullakin jotain kun ei pistetä valmiiseen pakettiin ja levy ulos, vaan voi oikeesti tehdä sitä mitä haluaa, kun kerran Sarin on jo levytyssopimusta tarjonnut.
 
ohi meni
Alkuperäinen kirjoittaja fazerina82:
Ehkä Petelle parempi näin. Siitä voi tullakin jotain kun ei pistetä valmiiseen pakettiin ja levy ulos vaan voi oikeesti tehdä sitä mitä haluaa, kun kerran Sarin on jo levytyssopimusta tarjonnut.
Samaa mietin minäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fazerina82:
Ehkä Petelle parempi näin. Siitä voi tullakin jotain kun ei pistetä valmiiseen pakettiin ja levy ulos, vaan voi oikeesti tehdä sitä mitä haluaa, kun kerran Sarin on jo levytyssopimusta tarjonnut.
Tää on ihan totta, miettii vaikkapa Antti Tuiskua. Enitenhän se on tainnut näistä kaikista levyjä myydä?
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Äänestäjät ei äänestäneet, kun luottivat siihen että Pete varmasti finaalissa. Ai ujosti nakertaa, nyt sit pitää lähtee ens sunnuntaina kattomaan ANNAA JA KOOPIA!!! :'(

Oon NIIN pettynyt...
Mä tarttisin jostain yhden lipun sinne vielä :D
 
tylsää mutta jännää
Onhan tuossa nyt enemmän jännitystä kun Koop ja Anna kisaavat toisiaan vastaan.Kumpi vain voi voittaa.
Jos Pete olisi ollut finaalissa niin olisi kyllä voittanutkin.
 
Jotenkin toivon että Anna voittaa, että Koopistakin voi tulla jotain, koska sillehän on sadellut vaikka mitä työtarjouksia jo.
En tiedä, mutta en vain pidä naisartisteista, enkä varsinkaan ihmeellisistä keijutytöistä. :whistle:
 
Bones
Joku radiojuontaja sitä laskeskelikin... Että ei kannata antaa Peten voittaa, koska hän saa joka tapauksessa levytyssopimuksen.
Ja kun nyt toinen , Anna tai Koop voittaa, niin saadaan vielä yksi laulaja, joka rahastaa heidän pussiinsa.
Eli tämä oli ihan odotettua.
 
joo
Ehkäpä kansa ei vain pitänyt Petestä tarpeeksi. Pete oli jo aiemminkin ollut pudotusuhan alla, kuten lähetyksessä (äänestäjien houkuttelemiseksi?) sanottiin.

Minä olen varmaan ainoa palstalainen, joka ei Petestä erityisemmin välittänyt. En osaa sanoa mikä siinä mättää, mutta jokin. En harrasta tuollaisia höpöhöpöäänestyksiä joten en ole ketään koskaan äänestänyt, mutta jos äänestäisin, Pete ei ikinä olisi ääniäni saanut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Äänestäjät ei äänestäneet, kun luottivat siihen että Pete varmasti finaalissa. Ai ujosti nakertaa, nyt sit pitää lähtee ens sunnuntaina kattomaan ANNAA JA KOOPIA!!! :'(

Oon NIIN pettynyt...
Mä tarttisin jostain yhden lipun sinne vielä :D

Mulla olis yks ylimääräinen, en itse pääse sinne ja lippu menee roskiin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Äänestäjät ei äänestäneet, kun luottivat siihen että Pete varmasti finaalissa. Ai ujosti nakertaa, nyt sit pitää lähtee ens sunnuntaina kattomaan ANNAA JA KOOPIA!!! :'(

Oon NIIN pettynyt...
Mä tarttisin jostain yhden lipun sinne vielä :D
No nyt varmaan huutonetistä saa halvalla, kun ei pääse Petee kattoon ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Äänestäjät ei äänestäneet, kun luottivat siihen että Pete varmasti finaalissa. Ai ujosti nakertaa, nyt sit pitää lähtee ens sunnuntaina kattomaan ANNAA JA KOOPIA!!! :'(

Oon NIIN pettynyt...
Mä tarttisin jostain yhden lipun sinne vielä :D
Mulla olis kans yks lippu sinne, en tee itse sillä mitään.

 

Yhteistyössä