Kysymys hyvin pienipovisille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a-kupponen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a-kupponen

Vieras
1. Minkälaista uima-asua käytät? Viihdytkö bikineissä?
2. Käytätkö kuvan tyylisiä (muodoltaan) toppeja?

1237039632_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

Käyttäisin ehkäpä tuollaista. Kylläkin edes hieman topattujen liivien kanssa. Kuppikoko on A tai AA. Ympärysmitta 70. Bikinit olen unohtanut, koska omaan aivan hirveän kuroutuneen sektioarven.

[QUOTE="vieras";25927101]Käyttäisin ehkäpä tuollaista. Kylläkin edes hieman topattujen liivien kanssa. Kuppikoko on A tai AA. Ympärysmitta 70. Bikinit olen unohtanut, koska omaan aivan hirveän kuroutuneen sektioarven.[/QUOTE]

Ai, siis tuo oli bikiniyläosa. Luin nopeasti ja kuvittelin topiksi... Joo toki, tuo on kiva. Mulla on useampi tuon mallinen ratkaisu. Se peittää osan arpisesta vatsasta kivasti.

Olen aa-kupeilla varustettu ja bikineitä käytän kyllä. Siitä syystä, että pidän uimapukua todella epäkäytännöllisenä sekä pidän omasta mahastani sen verran, että on kiva voida edes joskus esitellä sitä muille :D

Tuon tyylisiä toppeja en taas pidä, ne eivät vain näytä hyvälle tai siis ovat yleensä liian isoja tuosta etumuksesta.

1. Uimahallissa ihan perusuikkarit. Bikinitkin löytyy mutta en ole oikeastaan rannalla viihtyvää tyyppiä.
2. Tykkään kuvan mallisista topeista ja sellaisia olen käyttänytkin. Tällä hetkellä en omista muuta kuin yläosaltaan tuon mallisia mekkoja.

Ai niin kuppikoko A.

Viimeksi muokattu:
Minulla on a-kuppi, mutta ei se mielestän ole "hyvin pieni povi". Ihan rinnat ne minullakin on, ja oikein kauniin malliset. Käytän halterneck-bikineitä, joissa kevyt toppaus. En siis käytä lappubikineitä.

Tuollaisia toppeja ei ole kaapissa.

Tuo kuvassa oleva vaate on ihan toppi.
Ostin tuon tyylisen topin ja sit kun äsken kokeilin niin harmikseni huomasin, että se ei ehkä ole kovin imarteleva "muodoilleni" tai sille, että ne muodot puuttuu...

Rannalla käytin aiemmin bikineitä. Viime kesäks ostin tollasen topin, kun maha ei ollu (eikä ole kyllä vieläkään) raskauden jälkeen palautunut nätiksi. Toppi oli ihan hyvä.

Käytän bikineitä. Hiukan topattuja useimmiten.
En käyttäisi tuota paitaa, koska en tykkää sen väristä ja mallista. Mutta sillä ei ole mitään tekemistä kuppikokoni kanssa.

En ole pienipovinen, mutta mielestäni tuon malliset topit sopii todella hyvin pienirintaisille. Jos laittaisin tuon itselleni päälle, tursuaisi tissiä joka puolelta ja se olisi vana todella rivon näköistä. Juuri a/b-kupille tuollaiset topit on täydellisiä!

Ja viimekesänä en uinut... Ensi kesäksi mietin jotain megatopattua tai proteesi uimapukua irtosilikoneilla... Ja " livenä koko on sellainen ettei juuri muuta muotoa kuin nännit... Ei kyllä jäänyt mitään roikkuvia patalappujakaan... Mulle riittäis sormustimet naruilla! Tuo toppi ihan jees mutta, ei kyllä mitenkään korosta niitä vähäisiäkään muotojasi. Mulla vaikeaa löytää sopivaa uikkaria koska olen niin pitkäselkäinen, ja rinnat olemattomat.

Mulla on 65-70 A-AA, en sanoisi edes hyvin pieni vaan ennemmin mitätön povi :S Käytän uimahallissa urheilubikineitä. Rannoilla en kauheasti viihdy (bikineissä enkä ylipäätään), mutta jos rannalle menen niin sellasissa kolmio-narubiksuissa. Topista en osaa sanoa. Tykkään ittelläni halterneck-topeista mutta toppini ovat kuitenkin hiukan eri mallisia kuin tuo kuvan. Halterneckit jotenkin kivasti korostaa hartioita, kun kerran muuta korostettavaa ei yläkropassa oo :P

nicole-coco-austin-thong-bikini-02.jpg

Käytän todellakin bikinejä, nehän näyttää parhaalta juuri pienitissisellä! Jotkut kolmiolappubikinit isotissisillä näyttää monesti vähän noloilta tai vähintään epäsuhtaisilta, ainakin kun kesäsisin rannoilla katselee :D En käytä kuvan tyylisiä toppeja, mutta en käyttäisi vaikka olisi minkäkokoiset tissit, koska en tykkää tuosta toppimallista