Kysymys huutiskonkareille :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lily

Vieras
Minä kun olen vasta hiljattain perehtynyt tuohon huutonetin maailmaan, niin pyöriikö siellä ns. trokareita vai kuinka sen sanoisi... Olen ostanut ja myynyt muutaman vaatteen ja yks ostaja laittoi heti vaatteen uudelleen myyntiin. No, ehkä ei ollut sopiva tms mutta kun katselin sen muitakin kohteita ja huutoja niin aika systemaattisesti hyvin pian on uudelleen myynyt hetki sitten ostamansa... Se ja sama mulle, pääasia että itse saanut tuotteen kiertoon, jotenkin ihmetyttää vain että onko tuo kannattaavaa niinkuin rahallisesti jos saa muutaman euron enemmän uudelleen myynnistä. Ja samaten olen katsonut että paljon on ihan uusia ulkovaatteita myynnissä. Onko ne alesta ostettu vai jotain kakkoslaatua ja sitten yritetään myydä kalliilla... Tässä vaan mietiskelen että olenkohan ihan amatööri joka on helposti höynäytettävissä :)

Samoja juttuja olen miettinyt... Ainakin nuo Ticketin ym. uusia pukuja myyvät ovat täysiä trokareita.

Ostavat Hulluilta päiviltä halvalla ja sitten myyvät tuplahintaan ("meille jäi ylimääräiseksi tämä puku"... heh heh! Kuka ostaa monta sikakallista SAMANKOKOISTA pukua lapselleen!!)

Voiko siellä muuten olla yhdellä käyttäjällä kaksi tunnusta? Meinaan kun yhden 'epäilyttävän' myyjän kohdalla minun kanssa loppumetreillä ollut huutaja peruikin kuulemma kaupan ja myyjä tarjosi tuotetta minulle. Se hinta olisi pitänyt maksaa minkä minä olin viimeiseksi huudoksi laittanut. En sitten ostanut kun jotenkin oudolta tuntui. Palautteeksi myyjä oli tälle toiselle (joka ei lunastanut huutoa) laittanut jotenkin että Kiitosta satelee vaikka kauppoja ei syntynyt ja silmänisku... Eikös moni laita negatiivisen palautteen silloin jos ei osta...?

Alkuperäinen kirjoittaja lily:
Voiko siellä muuten olla yhdellä käyttäjällä kaksi tunnusta? Meinaan kun yhden 'epäilyttävän' myyjän kohdalla minun kanssa loppumetreillä ollut huutaja peruikin kuulemma kaupan ja myyjä tarjosi tuotetta minulle. Se hinta olisi pitänyt maksaa minkä minä olin viimeiseksi huudoksi laittanut. En sitten ostanut kun jotenkin oudolta tuntui. Palautteeksi myyjä oli tälle toiselle (joka ei lunastanut huutoa) laittanut jotenkin että Kiitosta satelee vaikka kauppoja ei syntynyt ja silmänisku... Eikös moni laita negatiivisen palautteen silloin jos ei osta...?

voihan se niinkin olla, mutta joillakin tyypeillä myös ystävät käy korotteleen hintaa..

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Alkuperäinen kirjoittaja lily:

voihan se niinkin olla, mutta joillakin tyypeillä myös ystävät käy korotteleen hintaa..

Okei...

Yhteistyössä