kysymys helsingin leikkipuistoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paäiti

Vieras
missä kivoja leikkipuistoja missä ulkopaikkakuntalainen lastensa kanssa voisi viettää aikaa nyt viikonloppuna????...onko mitään ilmaista leikkipaikkaa missä olis vaikka mitä....uima-allasta tms...

Alle 7v pääsee ilmaiseksi. Samoin aikuinen jos on lastenrattaiden kanssa. Siis jos sulla on niin pieniä lapsia. Toi metroajeluhan ois ihan must juttu ulkopaikkakuntalaiselle. Metroradan varreltakin löytyy leikkipuistoja.

ajattelin että otettaisiin ilo irti helsingistä edullisesti ilman lintsivouhotusta....ja kahdet rattaat otetaan pienille et isäntäkin pääsee ilmaseksi....tuplatkin kyl löytyis...

eli ideoita otetaan vastaan

Kunnalliset leikkipuistot menee kiinni viim klo 17, eli sen jälkeen niissä ei oo enää leluja käytettävissä. Toki puistoon voi silti mennä leikkimään. Itse tiedän vain näistä oman alueen puistoista. Rastilan metroaseman lähellä on Haruspuisto ja Vuosaaren aseman lähellä Mustankivenpuisto.

Leikkipuiston alueelle saa siis mennä viikonloppuisinkin. Varmaankin uima-altaat on tyhjennetty. Keinut ym. kiipeilytelineet vapaasti käytettävissä. Itse oon ottanu lapselle joitain hiekkaleluja mukaan, mutta eipä tuo niitä leikkipuistossa juuri kaipaile, enemmän kiinnostaa muu tekeminen.

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Piikapuistossa, joka on malminkartanossa, oli ainakin ennen kahluuallas. Kait sinne voi mennä viikonloppunakin.

Ei siellä ole vettä, kun ei ole valvontaa.
Muuten kyllä kiva leikkipuisto.

Itselleni oli positiivinen yllätys Kaivopuistossa oleva leikkipuisto, sinne jaksaa vaikka kävellä keskustasta tai mennä ratikalla.

Ja alle 6 v ei tarvitse lippua ollenkaan.

Yhteistyössä