Kysymys FACEBOOKn "Tykkään"-nappulan asetuksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Olen aikaisemmin muuttanut oman profiilin asetukset niin, ettei sivuilleni jää merkintää, mikäli "TYKKÄÄN" jonkun kaverini toiminnasta. Nyt tämä toiminto on kuitenkin jotenkin itsestään palautunut ja profiliini jää aina merkintä, jos klikkaan jonkun ystävän "TYKKÄÄN" -nappulaa. Olen yrittänyt muuttaa tämän asetuksen takaisin niin ettei tuo tieto näkyisi sivuillani (minusta vain turha tieto muille) mutta en löydä mistä tuon asetuksen saisin muutettua. Samasta paikasta olen aikoinani ottanut pois käytöstä myös sen, ettei profiliini jää mitään merkintää siitäkään, jos kirjoitan jotain kaverini seinälle ja tämä asetus ei kuitenkaan ole peruuntunut vaan on yhä voimassa.

Osaiskos kukaan jelpata?? :)
Kiitos!!

Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:
En oo varma, olisko siellä sovellusasetuksissa jotain semmosta kohtaa? Täytyykin huvikseen etsiä, löydänkö..

No siellä sen luulis olevan mutta en löydä... Pitäs kai olla jotain "seinän-asetukset" tai jtn mutta kun tuntuu et ei löydy mistää...

Mulla meni itsekseen niin etten saa ilmoitusta jos joku tykkää minun jutusta.. Ja kommenttien ilmotkin tulee monen tunnin viiveellä..Ja oli jo siis ennen tätä uusinta uudistusta.

En löytänyt minäkään. Mutta hoksasin semmosen, että ku mun omalla seinällä oli joku juttu, mistä tykkäsin toisen sivulla, niin ku nuoli on sen kyseisen rivin kohdalla, tulee sen oikealle puolelle "poista". Klikkaan siitä, niin se tieto häviää mun sivultani, mutta pysyy tietysti voimassa siellä kaverini sivulla.

En löytänyt minäkään. Mutta hoksasin semmosen, että ku mun omalla seinällä oli joku juttu, mistä tykkäsin toisen sivulla, niin ku nuoli on sen kyseisen rivin kohdalla, tulee sen oikealle puolelle "poista". Klikkaan siitä, niin se tieto häviää mun sivultani, mutta pysyy tietysti voimassa siellä kaverini sivulla.

No tämän joo löysin minäkin...

Ihmeellistä vaan tuo et ei löydy enää seinän omia asetuksia...

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
:attn: eilen facebookissa tehty päivityksiä..olettehan tarkastaneet omat asetuksenne,että ovat niin kuin haluatte niiden olevan :attn:

Joo, mä yritin eilen niitä plärää kohdilleen. Tiedä sitten, onko ne oikein.. :D

Sama juttu, mulla pitäs kaikki muut olla kohillaan paitsi tuo asia mistä alotin.

Samaa ihmettelen kuin ap. Onko joku tähän mennessä löytänyt ratkaisua asiaan? En tosiaan pitää julkista listaa siitä, keiden päivityksistä tykkään tai kommentoin (vaikka vastaanottajan kaverit ne näkevätkin - mutta näkevät yhden kerrallaan eivätkä "lokia").

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mun mielestä se asetus katosi tässä vähän aikaa sitten. Sen jälkeen on taas kaikki näkyny seinällä mitä kommentoi.

se o ihan pyllystä. :/
mä en kans halua seinälläni näyttää jokaista liikettäni. :/

Pari viikkoa sitten, kun kaikki muuttui julkiseksi, muuttui myös tämä, että seinällesi jää aina tieto, mikäli kommentoit tai tykkäät. Yksitellen ne pitää poistella, mikäli ei halua niitä seinälleen.

Yhteistyössä