Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Mun sukunimi. Se on harvinaisempi ja en aio vaihtaa jos joskus mennään naimisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Mun nimi annettiin. Ei päästy yhteisymmärrykseen ja silloin lapsi saa automaattisesti äidin nimen. Mulle oli ihan selvää, että lapset kuuluu mun sukuun, kun minähän ne olen tehnytkinNiin ja mun sukunimi on paljon nätimpi kuin miehen.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Miehen. Muuten en varmaankaan olisi suostunutkaan moiseen, mutta minua on kiusattu sukunimeni vuoksi koulussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Mun nimi annettiin. Ei päästy yhteisymmärrykseen ja silloin lapsi saa automaattisesti äidin nimen. Mulle oli ihan selvää, että lapset kuuluu mun sukuun, kun minähän ne olen tehnytkinNiin ja mun sukunimi on paljon nätimpi kuin miehen.
Ihan yksinkö teit?
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Mun nimi annettiin. Ei päästy yhteisymmärrykseen ja silloin lapsi saa automaattisesti äidin nimen. Mulle oli ihan selvää, että lapset kuuluu mun sukuun, kun minähän ne olen tehnytkinNiin ja mun sukunimi on paljon nätimpi kuin miehen.
Ihan yksinkö teit?
Samaa mietin.