Kysymys allergiasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja allergeeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

allergeeni

Vieras
Eli viime keväänä alkoi allergiat, siitepöly, koivu, timotej, ja niiden myötä ruoka-aineet, tuoreet kasvikset, sitrukset. Eli keväällä en näköjään voi nätä syödä.
Nyt on jo niin pahat allergiaoireet, että on välillä henki aivan ahtaalla, ja yskittää. Eilenkin kun söin ihan mielestäni normiruokaa, kylläkin viinirypäleitä ja jotain muutakin mut mitähän se oli...joka ehkä saattoi reaktion laukaista, juu tuoremehua..

Mulla on lääkityksenä Avamys nenäsuihke, Aerius allergialääke, Singulair tabletti, ja astmasuihkeet. työterveyslääkäri sano ettei noista allergialääkkeistä olo kummene vaikka vaihtaa...Onko olemassa jotan lääkettä jossa ois teho suurempi? Kokemuksia?
Jos mun koko kevät ja kesä on tätä että menee tukkoon vähintään kerran päiväs, niin en kyllä jaksa.
Osotan oikeen kauhulla koivun ym kukintaa..Onko tää vaan tällasta vai pitääkö mun hakeutua yksityiselle että saan kunnon tropit?

Kannattaisko käydä lääkärissä eikä kysellä täällä? Varaat ajan terkkariin ja vaadit lähetteen allergiatesteihin/-lääkärille ja pyydät sitä kautta paremmat ropit algeeriaasi. =)

Jos yskittää ja suuta/kurkkua kutittaa syömisen jälkeen, niin kannattaa ihan kunnolla miettiä että mitä tuli syötyä ja mikä siinä aiheutti tuon kutiamisen. Kurkku voi lähteä turpoamaan umpeen ja se on sitten sairaalareissu edessä.

Yhteistyössä