Kysymys äitit hoi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LauNel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole vielä jättänyt yökylään ja tytär on nyt 10kk ikäinen. Viihteellä olin ensimmäisen ja kerran kun tyttö oli n. 7kk ja isin kanssa oli silloin. Ei ole ollut tarvetta viedä sen koommin.

Lapsi oli vähän päälle vuoden ja mä taisin olla viihteellä ekan kerran omissa polttareissani, 1 v 4 kk lapsi tuolloin. Mutta en kyllä silti paheksu, vaikka joku toinen veisi ja olisi viihteellä paljon aikaisemminkin :)

Kuopus oli 9kk kun kävin ekan kerran lasten jälkeen viiheellä...Yökyliä en kauheesti muista,sillon olivat ukin ja mummon tykönä yökylässä kun itse olin laitoksella..

Lapsi on kohta 14kk enkä oo käyny missään viihteellä. Poju on ollu hoidossa papallaan aina välillä tunnista - muutamaan tuntiin jos ollaan miehen kans käyty syömässä tai jottain. Yökylään en laita vielä pitkään aikaan, kun ei tuo nuku, niin en viitti muiden riesaks laittaa.

Ei ole ollut vielä, nyt 1,6vuotias. Ainakaan alle 1-vuotiasta en veisi, koska perusturvallisuus järkkyy helposti.
Viihteellä tarkoitetaan? baarissa, tanssimassa, laivalla?
Vai jotain kahvilareissua kaverin kanssa?
Yksin olin jossain shoppailemassa, kun vauva oli noin 6kk.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Ei ole ollut vielä, nyt 1,6vuotias. Ainakaan alle 1-vuotiasta en veisi, koska perusturvallisuus järkkyy helposti.

Mitä ihmeen väliä sillä on missä äiti/isä on silloin jos lapsi on yökylässä? Ei se tee susta sen parempaa vanhempaa, jos olitki vaan illalla kahvilareissussa kaverin kanssa kuin että kaljalla sen samaisen kaverin kans..

Esikoinen oli ensimmäisen kerran yöhoidossa 1v4kk ikäisenä ja silloinkin oli liian pieni mielestäni. Mutta ei voinut ottaa synnärille mukaankaan.

Kuopus on vasta kohta 6kk ikäinen, joten ei ole vielä yöhoidossa ollut, eikä kyllä ole ollut hoidossa päivälläkään.

Viihteellä en ole käynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja a:

no viihteellä meinaan nyt sitä, että äippä on lähtenyt viettämään hauskaa kavereiden kanssa. mutta en sitä että ois ryyppäämässä. voi sitä lähtee pitään hauskaa selvinkipäi taikka ottaa vaan pari