Kysymys ahkerille siivoajille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ihamieli

Aktiivinen jäsen
11.11.2006
5 505
1
36
Tuli tuon siivousketjun innostamana imuroitua ja pestyä lattiat, oli kyllä suunnitelmissa muutenkin, ja nyt tuli hyvä hetki kun mies oli lasten kanssa harrastuksissa. Edelliskerrasta taas vierähtänyt yli viikko, ja siitä tuli mieleen kysymys. Te, jotka pesette lattiat useaan kertaan viikkoon, onko teillä lattialuuttu (tai mitä käytättekään) kovin likainen lattianpesun/pyyhinnän jälkeen? Vai pysyykö väri samana joka kerta?

Riippuu täysin säätilasta ja vuodenajasta :) kesällä kun viipotetaan paljainvarpain niin tulee kyllä likaisempaa tietysti kuin talvella. Luuttuan yleensä esim keittiön lattian paljon useammin kuin muualta, ehkä noin 3-4krt viikossa ja se pysyykin sitten puhtaampana. (paitsi just kesällä, kun kuljemme keittiön ovesta)

[QUOTE="vieras";24476893]What!! Mä pesen lattiat ehkä 3 kertaa VUODESSA.[/QUOTE]

Kyllä meillä oli hiekkaa, ruuanmuruja, savea ja vaikka mitä lattialla, ei tulisi kuuloonkaan että 3 kertaa vuodessa onnistuisi.

Meillä pyyhitään lattiat vähintään joka toinen päivä ja ihan likaiseksi menee mikrokuituliina. Kolme lasta, jotka ramppaa pihan ja kodin väliä useita kertoja päivässä ja kaksi koiraa. Hiekkaa ja rapaa tulee. Imuroidaan päivittäin.

Mulla kyllä menee likaiseksi levymoppi ja sitten laitan sen koneeseen, samoin lankamopit yms. mikrokuituliinat jne.

Olen käyttänyt kaikkeen siiivoomiseen reilut 20v. Super 10:ä ja kyllä täytyy sanoa että toimii.

Tuotetta saa verkkokaupasta osoitteesta:
http://goldenstore.weebly.com/

Yhteistyössä