Voisitko pitää 21 -vuotiasta naista/tyttöä kauniina ja seksuaalisesti haluttavana?
pieniperhonen 07.07.2013 #1 Voisitko pitää 21 -vuotiasta naista/tyttöä kauniina ja seksuaalisesti haluttavana?
Nect 23.07.2013 #5 Turha edes kysellä. Haluttavia ovat jopa kiikun kaakun sallittavuuden ikäkynnyksen ylittäneet.
Niko-isä 27.07.2013 #6 Visuaalisesti kyllä, mutta tuskin tuon ikäisen kanssa kovin montaa sanaa tarvitsee vaihtaa kun haluttavuus yms. tipahtaa lähelle nollaa. Toki poikkeuksiakin varmaan on...
Visuaalisesti kyllä, mutta tuskin tuon ikäisen kanssa kovin montaa sanaa tarvitsee vaihtaa kun haluttavuus yms. tipahtaa lähelle nollaa. Toki poikkeuksiakin varmaan on...
Tavmara 01.08.2013 #7 En ole kolmekymppinen mies, mutta kihlattuni on. Itse olen ~20-vuotias. Eli uskon, että voi
Yh-isä 01.08.2013 #8 Päälle kolmekymppinen olen, ja totta kai parikymppinen voi olla seksikäs. En ymmärrä aloituksen ideaa?
Päälle kolmekymppinen olen, ja totta kai parikymppinen voi olla seksikäs. En ymmärrä aloituksen ideaa?
Bko 09.08.2013 #9 Tarkempi analyysi vaatisi kyllä kuvia vaikka privaattiviesti? Reactions: varamies ja Aris68