kysymyksiä aisankannatuksesta

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyviä kysymyksiä, joita minäkin olen mieheni kanssa pohtinut. Kohta kahdenkymmenen vuoden avioliitto luo jonkinmoista luottamuspohjaa näin intiimeistä asioista avautumiseen, mutta varoen, sielu ja mieli väristen niitä yhä lähestytään.

Mikä on aisurin rooli, kysyit. Hän luo sen turvallisen tilan ja tunnelman, jossa vaimo voi rentoutua. Se luodaan muun muassa puhumalla, hakemalla oikeita, välttämällä vääriä sanoja niille tunteille, joita haluaisimme kokea. On joitakin netistä löytämiämme tarinoita, joita yhdessä olemme lukeneet. Ei siinäkään tarvitse omia intiimejä salaisuuksiaan paljastaa, mutta voimme hieman paremmin ja riittävästi ymmärtää toisiamme.

Voimme suhtautua tapaamiseen ikään kuin liveroolipelinä, luoda itsellemme hahmot, arjesta erottuvan oman maailmamme. Ei sen tarvitse kummoinenkaan olla, kun se jo toimii. Että yksinkertaisesti minä olen naimisissa oleva nainen, jota vieras mies himoitsee. Tyyliksi sovitaan estoton. Saan flirttailla, olla hieman ujo mutta samalla ja lopulta avoimesti halukas. Aviomies luo tapahtumaan oman intiimin suhteensa, vaikkapa samaistumalla vieraan kokemukseen.

vierailija
Joku tuolla ylempänä ehti todeta, kuinka "aisuri nauttii eniten juuri siitä kun vieras aviomiehen katsellessa laukeaa vaimon sisään".

Siitä voisi lähteä. Aisuri-sanaa en osaa itsestäni käyttää. Kysymys on miesten välisestä rouheasta, samalla herkästä ystävyydestä, jonka kolmantena tasavertaisena osapuolena on vaimoni.

Asetelma kehittyi kesämökillämme, jonne ystävämme tuli pariksi päiväksi rentoutumaan. Valmistettiin ruokaa, uitiin ja saunottiin. Pukuhuoneessa oli soppi, vieraalle sijattu makuusija, ikkunalaudalla kimppu luonnonkukkia, vaimon poimimia. Ja illan päätteeksi vaimo vetäytyy sinne vieraan kanssa.

Eikä se ole mitään sääliseksiä, vaimo on sanonut, vaan intohimoista rakastelua.

Minä en ole näkemässä. Se ei olisi vaimon mielestä hygienistä. Minä olen puolestani edellyttänyt, että järjestämme asian niin - ja tässä vaiheessa olemme yleensä jo aika kiihottuneita - että vieras saa vaimolta vittua paljaaltaan. Sitä mökissä mietin, yön hiljaisuudessa. Jokin yölintu vielä laulaa, vaimo hyväilee miehen niskaa, suukottelee. Hänet on siemennetty, otettu sieltä missä vaimo on vaimoisin. Yhteiseen aviovuoteeseemme vaimo tuo kohta toisen miehen sukusolut, tuoksun ja tunnon pimpassaan.

Yhteistyössä