Mulla on ollut käytössä kuppi viitisen vuotta, tosin nyt tauolla kun ei ole kuukautisia B) Ja sama kuppi koko ajan ollut, Diva, pienempi koko. Koko aikana olen käyttänyt terveyssiteitä keskenmenovuotoon ja muistaakseni yhden kerran jostain syystä tavalliseen kuukautisvuotoonkin, en muista miksi.
Onko helppo käyttää?
Yhdet tai kahdet kuukautiset meni opettelussa ennen kuin tajusi missä asennossa se parhaiten pitää. Mulla se menee vähän vinoon kun emätin on vino, sen oivaltaminen vähän kesti.
Vuotaako yli?
Vuotaa parin ensimmäisen päivän aikana jos unohdan tyhjentää iltapäivällä. Normaalisti tyhjennän vain aamuin ja illoin, mutta voimakkaina vuotopäivinä tarvitsen yleensä tuon yliääräisen tyhjennyksen.
Mitä maksaa?
Oliskohan noin 30e?
Käyttöikä?
Ainakin näin viiden vuoden käytön jälkeen on ihan priimakunnossa, valmistaja on antanut arvioksi jotain 10 vuotta muistaakseni.
Muuta plussaa on että on mukava, ei tunnu, ei kuivata, ei haise. Lisäksi iso plussa on joskus se että sen voi laittaa jo etukäteen odottamaan jos kuukautiset on tulossa vaikka jossain kyläpaikassa ja pelkää lakanoiden puolesta, toisin kuin tamponin. Ja matkalla ei tarvitse raahata mukana sidevarastoa!