Kysymyksiä, joihin kaipaisin vastauksia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämän_arvoitukset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elämän_arvoitukset

Vieras
En jaksa tehdä jokaiselle omaa ketjua, joten tässä olisi;

1. Millä tavoin kahvin juonti on haitallista? Lopetin tupakoinnin kuukausi sitten ja olen nyt korvannut tupakan kahvilla, tulee juotua 3-5 kuppia päivässä (arkisin). Juonko liikaa kahvia? Mitä siitä voi seurata?

2. Kuinka paljon leluja lapsillane on? Minkä ikäisiä ovat? Keräävätkö jotain lelusarjaa? Minkä verran itse ostatte leluja ja milloin?

3. Minkä ikäisenä lapsi alkaa leikkiä leluilla niin, että leikeissä on jotain "järkeä"?

4. Millainen kohtelu lasketaan henkiseksi väkivallaksi?

5. Onko puuro mielestänne hyvä ja ravitseva aamupala kiireiselle aikuiselle?

6. Miten usein normaalipainoisen naisen tulisi käydä salilla viikossa, että pääsisi timmiin kuntoon?

1. Millä tavoin kahvin juonti on haitallista? Lopetin tupakoinnin kuukausi sitten ja olen nyt korvannut tupakan kahvilla, tulee juotua 3-5 kuppia päivässä (arkisin). Juonko liikaa kahvia? Mitä siitä voi seurata?
- 3-5 kuppia päivässä ei ole liikaa

2. Kuinka paljon leluja lapsillane on? Minkä ikäisiä ovat? Keräävätkö jotain lelusarjaa? Minkä verran itse ostatte leluja ja milloin?
- Riittävästi. 4 v ei kerää mitään sarjaa, leluja ostetaan pitkin vuotta, itse ja mummut+papat

3. Minkä ikäisenä lapsi alkaa leikkiä leluilla niin, että leikeissä on jotain "järkeä"?
- Riippuu lapsesta

- Sellainen, mikä aiheuttaa kärsimystä väkivallan kohteelle

- Joku tykkää, toinen ei. Mutta on hyvä aamupala.

6. Miten usein normaalipainoisen naisen tulisi käydä salilla viikossa, että pääsisi timmiin kuntoon?
- joka toinen päivä

Alkuperäinen kirjoittaja elämän_arvoitukset;25865550:

Tuo määrä ei ole epäterveellistä vaan jopa terveellistä. Ainoastaan jos on herkkä vatsa se voi aiheuttaa ongelmia.

Liikaa ja kirppikseltä hommattuja tai lahjaksi saatuja. Ei kerätä mitään mut legoja ja briojunajuttuja on ostettu useampaan otteeseen.

Järki on suhteellinen käsite, mutta sen että näkee mitä lapsi leikkii, siis pystyy ymmärtämään mitä lapsi tekee leikissään, alkaa aika aikasin. Alle 2 v?

Se jos alistetaan ja haukutaan ja kiusataan sanallisesti. Vähättely, naureskelu epäonnistumisille, pilkkaaminen. Eristäminen joukosta.

Mulle ei kun mulla menee siitä maha sekasin, mutta varmaan monelle on.

En tiedä.

Näin.

1. Kofeiinin haittavaikutukset – Elämä.info

2. Lapsella on leluja 2 puista arkkua (toinen pieni ja toinen vähän isompi), 3 pientä koria, 2 roikkuvaa hyllykköä, joista toinen on pitkä ja toinen puolipitkä ja yksi hylly vaatekaapista sisältää pelejä. Näistä leluista osa on isommalle tarkoitettuja itseni vanhoja leluja (se isompi arkku + pelit käytännössä kaikki). Tyttö on 1 v 5 kk. Tavallaan kerätään Duploja ja Baby born -juttuja. Niitä olen toivonut lahjaksi. Itse ostamme leluja äärimmäisen harvoin. On ostettu tähän mennessä muistaakseni 3 lelua uutena ja kirppikseltä myös suunnilleen saman verran.

3. Meidän tyttö alkoi leikkiä kotileikkejä noin vuoden vanhana. Eli kantelee nukkeja kuin äiti olallaan, syö ja juo leikisti ryystäen tai maiskuttaen (leikkiastioista ja leikkiruokia) ja tarjoilee ruokia muille jne.

4. En ole asiantuntija.

5. Kyllä. Etenkin kaura sisältää tosi hyvässä suhteessa ravintoaineita.

6. Ei ole kokemusta.

Alkuperäinen kirjoittaja elämän_arvoitukset;25865550:

1. Millä tavoin kahvin juonti on haitallista? Lopetin tupakoinnin kuukausi sitten ja olen nyt korvannut tupakan kahvilla, tulee juotua 3-5 kuppia päivässä (arkisin). Juonko liikaa kahvia? Mitä siitä voi seurata? et

2. Kuinka paljon leluja lapsillane on? Minkä ikäisiä ovat? Keräävätkö jotain lelusarjaa? Minkä verran itse ostatte leluja ja milloin? Liikaa, jouluna ja synttärinä

3. Minkä ikäisenä lapsi alkaa leikkiä leluilla niin, että leikeissä on jotain "järkeä"?3v

4. Millainen kohtelu lasketaan henkiseksi väkivallaksi? Loukkaava

5. Onko puuro mielestänne hyvä ja ravitseva aamupala kiireiselle aikuiselle? Ei, vaan rahka

Riippuu tekemisen tehosta, vähintään 3 kertaa.

Kahvista: kahvi muuttuu elimistössä erittäin happamoittavaksi, mikä edistää melkeinpä kaikkia mahdollisia sairauksia. Terve kehon pH on 7.35-7.5, eli lievästi emäksinen. Eli lähinnä sen takia ei ole kovin terveellistä. Lisäksi tietysti kahvi on diureetti, eli pitäisi juoda lisäksi paljon muitakin nesteitä.

Yhteistyössä