Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Miks ei saa istua tietokonen vieressä raskauden aikana
Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Miks ei saa istua tietokonen vieressä raskauden aikana
Oukey...ihan vapaasti vaan..Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Olen 24v,olen rv7,kotona vielä...kohta menen nukkumaan... |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja muhku:Oukey...ihan vapaasti vaan..Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Olen 24v,olen rv7,kotona vielä...kohta menen nukkumaan... |O |O
Siis mitä??? Halusit kysymyksiä ja kun kysyin, ilmoitit että menet nukkumaan.. Eipä mulla muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Alkuperäinen kirjoittaja muhku:Oukey...ihan vapaasti vaan..Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Olen 24v,olen rv7,kotona vielä...kohta menen nukkumaan... |O |O
Entäs sulla?
Alkuperäinen kirjoittaja muhku:Siis mitä??? Halusit kysymyksiä ja kun kysyin, ilmoitit että menet nukkumaan.. Eipä mulla muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Alkuperäinen kirjoittaja muhku:Oukey...ihan vapaasti vaan..Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Olen 24v,olen rv7,kotona vielä...kohta menen nukkumaan... |O |O
Entäs sulla?
Mihin aika sulla herätys``???Alkuperäinen kirjoittaja muhku:Kohta puolii, hetken vielä hengailen palstalla. Aamulla kuitenkin aikainen herätys
Esim. viimeisen viestin kyllä..mistä mä sen tietäisin?Jos en ole koskaan ollut raskaana.. :|Alkuperäinen kirjoittaja muhku:Töihin menen. Kuinka kukut hereillä ja oletko oikeasti noin pelokas?? Tarkoitan noita sun muita viestejä?