Kysyisin vielä paniikkikohatuksiin liittyen

• Viestiketjun aloittaja Kiitän taas
  • Ensimmäinen viesti
Kiitän taas
Ja tkan tuota aiempaa aloitustani...kertooko mitään kohtausten luonteesta tai muusta, että tämän päivän jouduin olemaan muitten ihmisten seurassa koko päivän, eikä minulla ollut juuri mitään oireita!
olo oli siis ihan ok.
Heti kun tulin kotiin niin alkoi se horjuva huono olo, ja tunne että sydän alkaa hakkaamaan ja kohtaus tulee päälle.
Sain kuitenkin joka kerta tilanteen hallintaan ettei se kohtaus tullut päälle, mutta miksi silti on tuo horhjuva olo päässä.

Huippaa ja tuntuu kaikinpuolin pahalle, kuin tosi kovassa laskuhumalassa!

Oletko milloin mittauttanut verenpainetta? Alhainen paine voi aiheuttaa kuvaamiasi oireita. Ja kohtausten luonteesta ei kerro mitään, vaan kyvystäsi hallita ne. Jos jatkuu pidempään, mene lääkäriin. Paniikkihäiriöön on olemassa hyviä lääkkeitä.

Aloittaja
Verenpaine on aina ollut alhainen, mutta ei ole vaivannut.
Ja tämä tosiaan alkoi tuon paniikkikohtauksen vai mikä lie jälkeen taas.

Ihan hyvä on itsestäni se että hallitsen jotenkin edes noita kohtauksia, mutta huonoa tämä ihme olo joka ei poistu!!

Aloittaja
Nyt on kolmas päivä menossa..
Itse vaan ihmettelin, että kun en tuntenut tuota huono oloa ollenkaan päivällä, tapahtumassa jossa olin.
Niin miksi sen piti taas illalla tulla.
Ei siis mitään iisompaa kohtausta, mutta sellasta tunnetta että nyt tulee..

Ja pää on tosiaan v.ttumaisen tuntuinen, sellanen horjuva, vähän kuin hirveässä kankkusessa..

Kun olet muiden ihmisten seurassa tai sinulla on muuta tekemistä, et välttämättä huomaa tai ajattele oloasi. Mutta kun olet kotona tutuissa rutiineissa, alat todennäköisesti ajattelemaan asiaa. Monilla nukkumaan meno on pahin paikka, silloin pitäisi vain keksiä jotain muuta ajateltavaa. Ei helppoa, mutta mahdollista.

Aloittaja
Mulla on yöt mennyt aina ok.
Ja nukkumaan meno ei oo ollut ongelma.
Voisko tämä olla sitten ahdistusta vai stressiä?
Mulla on viime kuukaudet olleet aika stressaavia.

Yhteistyössä