Kysyisin neuvoa vanhemmilta

Morjens kaverit:D Mitä mieltä olette siitä että lapsessa voisi periytyä vanhempien pahoja piirteitä geneettisesti. Olen ajatellut tätä asiaa, koska olemme vaimoni kanssa hankkimassa lasta ja meissä kun on aika paljon pahoja piirteitä. Eli toivoisin lapsestani samankaltaista kusipäätä kun itsestäni ja vaimostani. Eli mitä jos penskastani ei tule samankaltaista alkoholisti, nisti ja ammattirikollista( olen tehnyt kaikkee rikollista paitsi raiskannut ja sekaantunut lapsiin), kuin minä. Oikenisiko tämä geneettinen virhe huonolla kotikasvatuksella vai onko peli menetetty jos kakarallani on liian hyvät geenit. Eli en tosiaankaan halua lapsestani mitään Jyrki Kataisen kaltaista nössöpoikaa, vaan haluan jatkaa sukuni uljasta limapallo historiaa. Eli lähinä kysyisin neuvoa teiltä, joilla on jo kokemusta lapsenkasvatuksesta. Oikeeneeko nämä hyvät piirteet, kuten rehellisyys, suoraselkäisyys ja vilpittömyys huonolla kotikasvatuksella, vai onko peli menetetty jos lapsella syntyessään jo liian ns. rehelliset geenit. Vaikka olemmekin eukkoni kanssa kummatkin kunnon limapalloja, niin on meissä kummassakin jonkin verran hyviä puolia ja pelkäämmekin että vaan nämä hyvät puolet periytyvät jälkikasvuumme, jolloin lapsestamme tulisi tosiaankin joku vitun JEESUS. Onko meillä syytä huoleen vai trippailenko minä suotta?
Terveisin rikollinen päihteidenkäyttäjä

Yhteistyössä