Kysyisin kannattaako

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamizuukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamizuukkeli

Aktiivinen jäsen
13.02.2006
1 709
0
36
pistää myyntiin iso laatikollinen erikokoista vaatetta, siis s ja m naisen, tytölle 140-150, pienemmälle tytölle jne, joitain kirjoja, kenkiä jne. Ajattelin hinnaksi 60 euroa postikuluineen kun postikulut ovat kuitenkin 18 euroa, kannattaako edes laittaa vai jääkö vaan roikkuun, kun haluisin vaan noi pois nurkista...mitäs sanotte...

No minä en ainakaan ostaisi. laatikossa on niin paljon erikokoista tavaraa ja 140-150 cm vaatteita käyttävä tyttö ei todellakaan laita päälle "mitä sattuu". Ei sillä, että vaatteissa olisi joku vika vaan siksi, että jos eivät ole mieluisia, niitä ei käytetä.

no ovat ihan muodikkaita vaatteita, ei mitään viime vuosikymmeneltä vaan h&m ja sen sellasta...no höh...osiakin on ainakin päälle 120, ja ei jaksais ruveta myymään yksittäin tai pienemmissä paketeissa..taidan viedä kierrätykseen...tai jotain...

Siellä tarvitaan kaikenlaista rekvisiittaa ja asuja, joita voivat muokata tarpeisiinsa ja saattaisivat ottaa vastaan mielellään, ja monet seurakunnat vievät apua itärajan taakse ja siellä ei ole varaa nirsoilla vaatteiden suhteen, jos vaan ovat ehjiä ja lämpimiä. Voithan toki laittaa vaatteet jakoon Suomenkin vähäosaisille lapsille, kyllä niitäkin on, eri asia on kelpaavatko suomalaisille.

Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
en minä mitään lumppuja ole myymässä, ovat ostettu parin vuoden sisään :ashamed: mutta kaikkea on taas vaan liikaa, kai mä niitä yksittäin myyn ja paketteina vaan...

En ajatellutkaan niiden olevan mitään "lumppuja"... Mutta mietin vaan sitä, että miksi joku nainen ostaisi naisenvaatteita kahta eri kokoa... Jos on esim kokoa S, ovat M koon vaatteet liian isoja ja toisin päin ja sitten kun noita lastenvaatteitain on montaa eri kokoa.