M32
Olen mies, joka ei halua lapsia. Siis arvatenkin jonkinlainen kummallisuus. Tässä ketjussa voi esittää kysymyksiä vapaaehtoisesta lapsettomuudesta. Vastaava ketju on ollut aikaisemminkin mutta naisnäkökulmasta. Jos kellään ei ole mitään kysyttävää, tämä ketju vajoaa pohjalle näkymättömiin, mutta ajattelin nyt kokeilla kuitenkin, kun tällä foorumilla on yleisesti ottaen suhtauduttu aiheeseen ihan hyvin ja mielenkiintoista keskusteluakin syntyy.
Perustietoja: olen 32-vuotias, naimisissa, omistusasunnossa, työskentelen koulutuksen parissa ja minulla on oma toiminimi. Olen lapseton, koska en ole tunne kutsumusta vanhemmaksi. Kun aikanaan onnistuin vapautumaan ajattelusta, että lapsia pitää tai kuuluu tehdä, huomasin, ettei koko touhu oikeastaan kiinnosta yhtään. Mitään sen syvällisempää syytä ei ole.
Perustietoja: olen 32-vuotias, naimisissa, omistusasunnossa, työskentelen koulutuksen parissa ja minulla on oma toiminimi. Olen lapseton, koska en ole tunne kutsumusta vanhemmaksi. Kun aikanaan onnistuin vapautumaan ajattelusta, että lapsia pitää tai kuuluu tehdä, huomasin, ettei koko touhu oikeastaan kiinnosta yhtään. Mitään sen syvällisempää syytä ei ole.