Kysy transsukupuoliselta mitä vain!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ★Tähtisimmu ★
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mitä ne haittaa kunhan ei luule olevansa jotain mitkä tarvii erikoiskohtelua ja ole kovin olevinaan. Jos elää vain normaalisti eikä ahdistele ketään ja harrastaa limaisia puuhia vain verhot kiinni kotonaan niin ei ne haittaa.

Vaikka oon itse sen yhteisön "jäsen" -- joskaan en mitenkä erityisemmin liiku sen enempää trans- kuin LGBT-piireissä -- niin oon sitä mieltä että just toi on monessa transihmisessä se mikä jengii rassaa; se kun ollaan niin olevinaan. Mä nyt vaan oon ihan tavallinen kybergoottityttö, jolla nyt vaan sattuu olemaan penis. En mä sitä mitenkää mainosta tai tuo painokkaasti esille ku liikun kaupungilla, kaupoissa tai hengaan ystävien kans, että "minä oon muuten TRANS!" Musta se on ihan vitun naurettavaa paskaa. :D

En mä koe ees että siinä on sitä "trans" etuliitettä, oon "ihan vaan tyttö". :)

No jyystä sinä paskareikään tai vaikka oksan koloon, olet oksettava, ihan sairasta!

Väitätkö ettet oo koskaan ite himoinnu painaa vähän kurren pesään ku meet houkuttelevan männyn ohi? ;)

Voin olla ihan vapaasti Sun mielestä oksettava ja sairas, anna tulla vaan, jos helpottaa. :D ..ja sairas.. eiku.. HULLUHAN mä oonki ku tarvinnu sulkee mielisairaalanki kahdesti..! ;)

Vaaditko, että sinun pitää päästä naisten tiloihin, esim. pukuhuoneisiin, vessoihin, saunoihin yms. "tyttöpeniksesi" kanssa?

Pystyn ehkä poikkeuksellisesti älylliseen ajatteluun, toisin ku suurin osa transaktivisteista, niin tiiän että kyllähän se voi joitakin biotyttöjä hiukan hämmentää / ahdistaa, jos siellä heiluu mikään olio, jolla on joku penis. Mutta toisaalta taas miesten puolelle mennessä mua itteeni ahdistais se tissien tuijottelu ja kaikki muu -- se että en kuulu sinne(kään?).

Ja tässä tullaan _just siihen_ mikä on meidän yhteiskunnassa ongelmana, kun suurin osa koko populaation alkioista on oikeesti älykkyydeltään kultakalan tasolla. Tälläseen dilemmaan ei saada ratkasua sillä että transvastaiset huutaa "sukupuolia on vaan kaks" ja transaktivistit huutaa "mäkin oon biologisesti nainen" -- vaan sillä että _ihan oikeesti_ olis jotain rakentavaa ja hedelmällistä keskustelua, jonka päämääränä olis kaikkia oikeesti vähiten vituttavin vaihtoehto. Olis ihanaa, jos fiksuja ihmisiä olis enemmän ku tyhmiä, mutta johan se sanottiin Antiikin Kreikassa että demokratia on _aina_ tyhmien valtaa. :D

Anyway. Toivoisin voivani mennä naisten pukkariin. Mutta kuten sanoin, ymmärrän sen jos se jotakuta ahdistaa. Jos se / ne jo(i)ta ahdistaa kuitenki keskustelis mun kanssa avoimin mielin hetken, niin saattais paljastua ettei sitä tarvii pelätä että mun chickdick sen ihmisen omin avuin raiskaa tai muuten häpäisee. :) Naisten vessoissa oon käyny jo pari vuotta, eikä oo kukaan koskaan tullu mesoamaan että "hei mies mee helvettiin". Päinvastoin, on lainailtu meikkejä tuntemattomille ja ollu oikein hauskaa tyttöjen kesken monesti. :D Kuten kirjotin, oon aika siunattu läpimenevyyteni kannalta. :)

Yhteistyössä