Kysy rekkautuneelta mitä tahansa

  • Viestiketjun aloittaja kyselyketju
  • Ensimmäinen viesti
Vaimo-Rakkaalta tahtoisin kysyä seuraavia:

* Mikä kirja on eniten vaikuttanut sinuun?
* Mikä on lempi matkakohteesi, minne voisit palata aina vain uudestaan?
* Mitä teet ensimmäisenä, kun saat olla kotona ihan yksin?

:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29815652:
tieto siitä ettei se oikeesti toimi latistaa kyllä suurimman jännityksen :LOL:
Mut entä jos se helkkari vie toimisikin? En usko noihin juttuihin, enkä lautaan tai pahoihin henkiin yms yms, niin sen takia se justiin olisi niin kiva kokeilla. Entä jos se toimisikin? Kaikki mihin olen uskonut, mullistuisi! Todennäköisempää tietenkin on, että sieltä lähtisi vaan pettyneenä pois ja laittaisi laudan polttopuiksi.

Mulla on siis ihan hirveän suuri halu kokea jotain yliluonnollista, joka mullistaisi kaiken mitä pidän totena. En tiedä miksi. Ehkä se olisi jännää. Mieletöntä. Haluaisin, että olemassa olisi jotain yliluonnollista, mutta en usko että on. Kun hihhulit(anteeksi karkea ilmaisu, en keksi parempaakaan) kertoo kaikesta että saatana näkyy peilissä ja ovet paiskoo itsekseen, niin MINÄKIN HALUAN NÄHDÄ! Haluan nähdä kuinka lasi liikkuu laudalla. Olen yltiörationaalinen ihminen; kaikelle on aina joku järkevä selitys. Ehkä siksi olisi kiva kokea jotain mitä en voisi millään järkevällä selittää.
 
Vaimo-Rakkaalta tahtoisin kysyä seuraavia:

* Mikä kirja on eniten vaikuttanut sinuun?
* Mikä on lempi matkakohteesi, minne voisit palata aina vain uudestaan?
* Mitä teet ensimmäisenä, kun saat olla kotona ihan yksin?

:)
Upeita kirjoja on paljon, varmaan kaikki niistä ovat vaikuttaneet minuun. Katja Ketun tuotanto on niin kouriintuntuvaa ja rujoudessaan kaunista kerrontaa että ne nostaisin ehkä ykköseksi. Leijapoika, Vain Tytär, Leiri 14 ja Taivaslaulu taas ovat avanneet silmiä kulttuurieroille ja ihmisten kärsimyksille.

Suomen Lappi ja Norjan pohjoisimmat osat ovat paikkoja joissa sielu lepää ja tunnen olevani kotona. Sen luonnon ja rauhan ja raittiin ilman ansiosta.

Ensin siivoon, huudatan musiikkia ja laulan mukana, sitten poltan kaikessa rauhassa tupakkaa kuistilla ja luen jotain hyvää kirjaa tai lehteä. Joko kahvikupin tai lonkeron kanssa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
Peyote
[QUOTE="hiljainen";29816818]Kuinka usein rukoilet? Rukoiletko muiden kanssa ääneen? Rukoiletko miehesi kanssa? Rukoileeko lapsesi? Oletko koskaan epäillyt että jos Jumalaa ei olekaan?[/QUOTE]

En oo koskaan tullut laskeneeksi miten usein rukoilen. Teen sitä päivän mittaan kun tulee mieleen jotain.
En mielellään rukoile ääneen, en hirveästi siitä pidä. Joskus silti teen niinkin.
Joskus rukoillaan iltarukous miehen kanssa, silloin saatan rukoilla ääneenkin. Jos olen sairaana tai sattuu johonkin, pyydän aina että mies voisi rukoilla että paranen. Yleensä se rukoilee siinä samantien.

Lapset rukoilee varmaan, luulisin. Lapsille rukoillaan kyllä yleensä iltarukous, en tiedä rukoileeko he itsekin, luulisin niin.

Oon mä epäillyt sellaistakin. Mutta ehkä enemmän oon epäillyt, ettei sitä kiinnosta.
 
"hiljainen"
En oo koskaan tullut laskeneeksi miten usein rukoilen. Teen sitä päivän mittaan kun tulee mieleen jotain.
En mielellään rukoile ääneen, en hirveästi siitä pidä. Joskus silti teen niinkin.
Joskus rukoillaan iltarukous miehen kanssa, silloin saatan rukoilla ääneenkin. Jos olen sairaana tai sattuu johonkin, pyydän aina että mies voisi rukoilla että paranen. Yleensä se rukoilee siinä samantien.

Lapset rukoilee varmaan, luulisin. Lapsille rukoillaan kyllä yleensä iltarukous, en tiedä rukoileeko he itsekin, luulisin niin.

Oon mä epäillyt sellaistakin. Mutta ehkä enemmän oon epäillyt, ettei sitä kiinnosta.
Kiitos kun vastasit.:)
 

Yhteistyössä