Kysy rekkautuneelta mitä tahansa

  • Viestiketjun aloittaja kyselyketju
  • Ensimmäinen viesti
Niin mä vaan sitä kun tuo äitienpäivä tekee tuloaan....siellä tarrakaruselli pyörii vinhasti aina kun silmä välttää?:LOL::heart:
Ai nii äitienpäivä...saa tulla muutama ruusutarra tänneki päin eikä vain kaverilleen. :kieh:

Tänäänkin se osti kokonaisen ruusupuskan yhdelle toiselle tutulleen, se tuttu tosin on sairaalassa...mutta kyllä tuo mies ruusut hallitsee. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="harmaana";29813833]Mitkä on sun tulevaisuuden suunnitelmat? Miksi olet vielä Suomessa, jos haaveilet Israelista? Mikä sun suhde siihen maahan on, en ole siitä itse selvillä.[/QUOTE]

Suunnitelmia on monenmoisia mutta kun olen valmistunut niin mieheni hakee vaihtoon Israeliin ja menemme sinne, mies opiskelee ja minä käyn töissä. Olen Suomessa ihan lasten vuoksi ja sen vuoksi, että mies saa opinnot loppuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29813970:
Aika nästimies =)
Mie oisin ennemmin sitä kaalimatoa kokeillu :ashamed:
En ikinä enää saisi orkkua sillä, kun kuvittelisin sen käyneen jossain karvaperseessä. Koko juttu oli vähän nästi. Ois vaikka sormensa työntänyt ennemmin..
 
Vaikutat todella puheliaalta. saako muut suunvuoroa seurassasi?
Puheliaalta? Siis täällä?

IRL olen aika höpöttäjä mutta ympärilläni on aika puheliaita kanssa, ja olen huomannut että jos vaan nätisti odottaa sitä suunvuoroa niin sitä ei tule koskaan. Eli samalla lailla kaakatan kuin muut naiset. Mieheni kanssa puhutaan ja pohdiskellaan paljon levollisemmin, hänen seurassaan olen täysin oma itseni.

Olin tuonne 22-23-vuotiaaksi aika tuppisuu. Sitten mulla aukeni sanainen arkku ja siitä lähtien olen höpöttänyt. Ujous siis on karissut mutta koko loppuelämän tavoitteeni on miettiä mitä kannattaa puhua ja mitä ei. :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Puheliaalta? Siis täällä?

IRL olen aika höpöttäjä mutta ympärilläni on aika puheliaita kanssa, ja olen huomannut että jos vaan nätisti odottaa sitä suunvuoroa niin sitä ei tule koskaan. Eli samalla lailla kaakatan kuin muut naiset. Mieheni kanssa puhutaan ja pohdiskellaan paljon levollisemmin, hänen seurassaan olen täysin oma itseni.

Olin tuonne 22-23-vuotiaaksi aika tuppisuu. Sitten mulla aukeni sanainen arkku ja siitä lähtien olen höpöttänyt. Ujous siis on karissut mutta koko loppuelämän tavoitteeni on miettiä mitäkannattaa puhua ja mitä ei. :xmas:
Tässä on tavoitetta monelle muullekin.:saint:
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
:D Tuo oli hyvä, taidan kuulua samaan sarjaan ainakin viikolla. Oletko monen lapsen kummi?
Neljä kummilasta on.:)
Tuo sosiaalinen erakko tarkoittaa mun kohdalla sitä että tykkään ihmisistä mutta tarvitsen välillä aika paljon aikaa olla yksin.

Olen myös aika omapäinen, ja mulle on tosi vaikeaa yhdistää ihmisten miellyttäminen (siis se normaali myötäily) ja omat mielipiteet. Se näkyy täällä. :D
 
pppp
Puheliaalta? Siis täällä?

IRL olen aika höpöttäjä mutta ympärilläni on aika puheliaita kanssa, ja olen huomannut että jos vaan nätisti odottaa sitä suunvuoroa niin sitä ei tule koskaan. Eli samalla lailla kaakatan kuin muut naiset. Mieheni kanssa puhutaan ja pohdiskellaan paljon levollisemmin, hänen seurassaan olen täysin oma itseni.

Olin tuonne 22-23-vuotiaaksi aika tuppisuu. Sitten mulla aukeni sanainen arkku ja siitä lähtien olen höpöttänyt. Ujous siis on karissut mutta koko loppuelämän tavoitteeni on miettiä mitäkannattaa puhua ja mitä ei. :xmas:
Sellainen mielikuva tullut täältä että Echo on aina äänessä ja haluaa sanoa viimeisen sanan. En sano että se olisi huono ominaisuus. Aloitatko helposti keskusteluja tuntemattomien kanssa?
 

Yhteistyössä