Kysy, prostituoitu vastaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Eräs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten sitä nainen useimmiten reagoi, jos on sängyssä miehen kanssa, joka on tietoinen siitä ettei perseseksi ole naisen mieleen, mutta yrittää silti vaivihkaa panna kakkoseen? Kilahtaahan siinä. Nämä pari yrittänyttä ovat kyllä hätkähtäneet ja antaneet heti kättelyssä olla.

Hih, huorissa käyvät miehethän tunnetusti ovat gentlemanneja, kunniottavat naisen yksityisyyttä ja seksuaalista koskemattomuutta.
Pyytävät kauniisti anteeksi moista tungettelua. :D

[QUOTE="Vieras";25656388]Jos oikeasti toimit yksityisesti, niin kuinka pitkään ajattelit pystyväsi toimimaan niin?
Rikollisliigat seuraavat tiiviisti ilmoittelua ja huomaavat heti uudet alalle tulijat.
Eipä aikaakaan, kun asiakkaaksesi saapuu mies, joka sanelee ehdot joilla mennään. Vaihtoehto on että joudut pieneen kasvomuotoiluun, sekä muuhun käsittelelyyn. Henkilöllisyytesi selvitetään, eikä läheistesi kiristyskään ole mahdottomuus.[/QUOTE]

Tämähän on tietenkin mahdollista. Minun toimintani on kuitenkin hyvin pienimuotoista, en ylläpidä yhden naisen haarakonttoria, jonka ovi käy monta kertaa päivässä ja pidän myös taukoja työskentelyssä.
Saatan jäädä auton alle huomenna tai tukehtua ruokaani. Joku jossakin päätyy oman miehensä raiskaamaksi ja pahoinpitelemäksi. Elämässä on riskejä ja yksi selviytymiskeino on riskienhallinta.

[QUOTE="Vieras";25656415]Hih, huorissa käyvät miehethän tunnetusti ovat gentlemanneja, kunniottavat naisen yksityisyyttä ja seksuaalista koskemattomuutta.
Pyytävät kauniisti anteeksi moista tungettelua. :D[/QUOTE]

Kuinka monta huorissa käyvää miestä tunnet?

[QUOTE="Vieras";25656388]Jos oikeasti toimit yksityisesti, niin kuinka pitkään ajattelit pystyväsi toimimaan niin?
Rikollisliigat seuraavat tiiviisti ilmoittelua ja huomaavat heti uudet alalle tulijat.
Eipä aikaakaan, kun asiakkaaksesi saapuu mies, joka sanelee ehdot joilla mennään. Vaihtoehto on että joudut pieneen kasvomuotoiluun, sekä muuhun käsittelelyyn. Henkilöllisyytesi selvitetään, eikä läheistesi kiristyskään ole mahdottomuus.[/QUOTE]

Ootkohan sä katsonut liikaa televisiota? Suomessa todella moni opiskelija myy seksiä ongelmitta, mitä olen kuullut.

Mä en usko et prostituoitu ei antaisi kakkoseen. Ei tuo "ammatti" mitenkään sievistelyllä paremmalta näytä. Mitäs ne asiakkaat muuta hakee kuin tuollaista ekstraa mihin muut ei suostu.

[QUOTE="vieras";25656531]Mä en usko et prostituoitu ei antaisi kakkoseen. Ei tuo "ammatti" mitenkään sievistelyllä paremmalta näytä. Mitäs ne asiakkaat muuta hakee kuin tuollaista ekstraa mihin muut ei suostu.[/QUOTE]

Huorissa käy miehiä kaikenlaisilla taustoilla ja syillä. Joku haluaa nimenomaan kakkosta koska oma vaimo ei siihen suostu, joku ei ole koskaan ollut parisuhteessa ja saa seksiä vain maksamalla siitä, jonkun seksielämä on vilkasta mutta käy silti maksullisissa. Oikein hyvin on kauppa käynyt ilman kakkostakin, ne jotka sitä haluavat, soittavat muille :)

[QUOTE="vieras";25656531]Mä en usko et prostituoitu ei antaisi kakkoseen. Ei tuo "ammatti" mitenkään sievistelyllä paremmalta näytä. Mitäs ne asiakkaat muuta hakee kuin tuollaista ekstraa mihin muut ei suostu.[/QUOTE]

SexWork.Net

Ootkohan sä katsonut liikaa televisiota? Suomessa todella moni opiskelija myy seksiä ongelmitta, mitä olen kuullut.

Tai oletko sinä, joka haluat päästä hyötymään ja täällä innostat uusia työntekijöitä itsellesi?
Mistähän olet kuullut, kun nämä ovat karkeita arkipäivän faktoja, jotka ovat täällä tulleet esille?
Mutta jokaisellahan on vapaus kokeilla omalla elämällään mitä haluaa, ja jos ei itse pysty miettimään mahdollisia negatiivisia puolia.
Ilmeisesti ne eivät pysty, jotka prostituoiduiksi ryhtyvät, koska onhan niitä helpompiakin tapoja ansaita rahaa. Eikä tarvitse lopun elämäänsä elää epävarmuudessa ja fyysisen/psyykkisen pelon vallassa, omien valintojensa takia.

[QUOTE="Vieras";25656702]Tai oletko sinä, joka haluat päästä hyötymään ja täällä innostat uusia työntekijöitä itsellesi?
[/QUOTE]

Anteeksi mitä?

[QUOTE="Vieras";25656702]Mistähän olet kuullut, kun nämä ovat karkeita arkipäivän faktoja, jotka ovat täällä tulleet esille?[/QUOTE]

Ihan lehtiä lukemalla ja mediaa seuraamalla on tullut selväksi, että moni opiskelija myy itseään saadakseen lisärahaa.

Huorissa käy miehiä kaikenlaisilla taustoilla ja syillä. Joku haluaa nimenomaan kakkosta koska oma vaimo ei siihen suostu, joku ei ole koskaan ollut parisuhteessa ja saa seksiä vain maksamalla siitä, jonkun seksielämä on vilkasta mutta käy silti maksullisissa. Oikein hyvin on kauppa käynyt ilman kakkostakin, ne jotka sitä haluavat, soittavat muille :)

Kauppa käy, sen uskon. Onko se raha tuon perseenjakamisen arvoista, mihin käytät sitten rahasi? Ostat jonkun kivan vaatteen kun joku äijä on käynyt asioimassa? Tai asut opiskelukavereitasi hieman paremmin? Oikeasti, onko kohonnut elintaso tuon arvoista? Mä en usko että tuosta ilman myöhempiä hankaluuksia ja itsekunnioituksen puutetta selviää.

[QUOTE="Vieras";25656156]Mitä teet jos asiakkaaksesi tulee ns, prosenttijengiläinen? Eivätkö he toimi juuri suurelti myöskin prostituution parissa? Tuntuisit olevan helppo kohde rahastukselle. Eikä sitten ole vastaan pullikoimista, vaan hommaa on pakko jatkaa. Tosin en ole lukenut koko ketjua, joten en tiedä oletko jo jonkun leivissä.[/QUOTE]

Voi hyvänen aika, minkälaisia hulluja kuvitelmia sulla on jostain prosenttijengeistä? Jos niitä huvittais tollain vaan kaapata jotain mimmejä huoriks joilla ei oo heihin alunperinkään mitään kontaktia, niin eikös kaikista helpointa ois napsia vaan parhaimman näköiset kadulta pakuun ja ilmoittaa että "susta tulee nyt huora"? Mutta silti sellaista ei tapahdu, miksihän ei? Koska ei ne prosenttijengiläiset mitään hulluja ole, eiköhän heille päädy ihmiset huoriksi esim. huumevelkojen takia, tai vaikka ihmikaupalla, mutta tuskin koskaan ovat ketään kaapanneet prostituoiduksi yhtään mistään yhteydestä. :O

Tiesitkö muuten että paritus ja ihmiskaupan uhrilta seksin ostaminen ovat molemmat suomessa lailla kiellettyjä? Joten eiköhän ap ihan omiin nimiinsä työskentele, jos ei olis niin tuskin hän täällä olis kirjoittamassa. Joku on ilmeisesti kattellut vähän liikaa telkkaria. :D

[QUOTE="Vieras";25656257]Kuinka ihmeessä erotat ns, tavalliset ihmiset, jos esim puhelimessa otat varauksia?
Rikospoliisin mukaan suojelurahoja keräävät rikollisliigat ahdistelevat itsenäisesti toimivia prostituoituja.

Prostituutiossa järjestäytynyttä rikollisuutta houkuttelee toiminnan suuret katteet.
Ryhmät ovat jakaneet Suomen suurimmat kaupungit keskenään, ja reviireistä pidetään tiukasti kiinni. Kovaakaan väkivaltaa ei kaihdeta. Esimerkiksi pääkaupunkiseudun paritus on virolaisen ammattirikollisuuden hallinnassa, Varsinais-Suomi Pietarin mafian, Pohjanmaa taas Viron. Suurin osa alueista on virolaisilla.

Ammattimaisten rikollisryhmien rengit ovat syrjäyttäneet lähes kokonaan pois itsenäisesti toimineet suomalaiset ja muut prostituoidut. Heitä on muun muassa pahoinpidelty ja ryöstetty.

Joten turha kaunistella. Yritätkö ehkä värvätä?[/QUOTE]
Sula ei vissiin tullut mieleen että todennäköisesti poliisi antaa tuollaisia lausuntoja juurikin siksi että lähivuosina on hypetetty niin paljon tuota opiskelujen oheessa huoraamista. Siitä on tullut ehkä liiankin hyväksyttävää, joten musta on ihan hyväkin että poliisi vähän pelottelee alalle mahdollisesti aikovia pikkutyttöjä tuolla tavalla.

Itse myin aikoinani seksiä helsingissä melkein kolme vuotta. Tästä on toki jo muutamia vuosia aikaa, mutta ei mua silloin ainakaan kukaan koskaan yrittänyt uhkailla, kiristää tai mitään muutakaan. Ei vaikka muuten sen hetkisessä elämässäni olinkin noiden järjestäytyneiden rikollisten kanssa tekemisissä. En siksi että olisin itse ollut rikollinen tai edes narkkari, vaan siksi että veljeni ja muutama parhaista kavereistani kuuluu ks. järjestöihin. Ja nyt ei kannata urputtaa että mä olin niiden suojeluksessa ja siks sain olla rauhassa, kun suomessa on aika monia noita jengejä ja niistä suurin osa riitelee keskenään.

Mutta pointtina, en usko että tuo ahdistelu tai kiristäminen, joap väkivalta ois mitenkään yleistä ainakaan suomi-tyttöjen parissa. Virolaisilla yksin toimimista yrittävillä naisilla voikin sitten olla eri tilanne sen suhteen, mutta ainakaan kukaan mun alalla toimivista tutuista ei oo koskaan kokenut mitään uhkaa tuolta taholta.

Lisäksi ymmärtänet ettei kenenkään prossun kannata yrittää värvätä muita huoriksi, sehän on hänen omista asiakkaistaan mahdollisesti pois. Ei muillakaan aloilla toivota että oispa mun yrityksellä enemmän kilpailijoita.

[QUOTE="Vieras";25656415]Hih, huorissa käyvät miehethän tunnetusti ovat gentlemanneja, kunniottavat naisen yksityisyyttä ja seksuaalista koskemattomuutta.
Pyytävät kauniisti anteeksi moista tungettelua. :D[/QUOTE]

Itseasiassa hämmästyisit varmasti jos tietäisit millaisia suurin osa on. Huorissa käyvät miehet ei tosiaan ole mitään puskaraiskareita, naistenhakkaajia tai muuta sekopäitä, vaikka varmaan muutama sellainenkin joukkoon mahtuu. Suurin osa asiakkaista on tavallisia kiltin oloisia miehiä, suurimmalla osalla on perhe ja lapsiakin, eikä heistä mitenkään näe metrien päähän ett tuo käy huorissa. Vaikea sun on varmaan uskoa, helpompi ois ajatella että jotkut häiriintyneet vaan maksaa seksistä, eikä sun miehes ainakaan. Itselläni about 500 asiakkaasta yksi on haissut pahalle, ja yksi olisi halunnut kielloista huolimatta suudella suulle, ei mitään sen etovampaa, pelottavampaa tai muutakaan negatiivista.

[QUOTE="vieras";25656751]Kauppa käy, sen uskon. Onko se raha tuon perseenjakamisen arvoista, mihin käytät sitten rahasi? Ostat jonkun kivan vaatteen kun joku äijä on käynyt asioimassa? Tai asut opiskelukavereitasi hieman paremmin? Oikeasti, onko kohonnut elintaso tuon arvoista? Mä en usko että tuosta ilman myöhempiä hankaluuksia ja itsekunnioituksen puutetta selviää.[/QUOTE]

Asun mukavasti ja tarpeitani vastaavasti, en elä erityisen leveästi. Maksan vuokraa ja laskuja, ostan monipuolista ruokaa, käyn kuntosalilla, harrastan, matkustan säännöllisesti toiselle puolelle Suomea sukuloimaan, pari kertaa vuodessa käyn ulkomailla, sisustan. Vaihtoehtona on työskennellä raskaammin ja pitempiä päiviä matalapalkka-alalla ja uuvuttaa itsensä opintojen ohella siihen asti, kunnes voin työskennellä opiskelemani alan työtehtävissä.

Kyllä, parempi elintaso ja nopea opinnoissa eteneminen on kaiken tämän arvoista. Minulle. Se ei ole sitä jollekin toiselle.

Voi hyvänen aika, minkälaisia hulluja kuvitelmia sulla on jostain prosenttijengeistä? Jos niitä huvittais tollain vaan kaapata jotain mimmejä huoriks joilla ei oo heihin alunperinkään mitään kontaktia, niin eikös kaikista helpointa ois napsia vaan parhaimman näköiset kadulta pakuun ja ilmoittaa että "susta tulee nyt huora"? Mutta silti sellaista ei tapahdu, miksihän ei? Koska ei ne prosenttijengiläiset mitään hulluja ole, eiköhän heille päädy ihmiset huoriksi esim. huumevelkojen takia, tai vaikka ihmikaupalla, mutta tuskin koskaan ovat ketään kaapanneet prostituoiduksi yhtään mistään yhteydestä. :O

Tiesitkö muuten että paritus ja ihmiskaupan uhrilta seksin ostaminen ovat molemmat suomessa lailla kiellettyjä? Joten eiköhän ap ihan omiin nimiinsä työskentele, jos ei olis niin tuskin hän täällä olis kirjoittamassa. Joku on ilmeisesti kattellut vähän liikaa telkkaria. :D

Niin, olet oikeassa. Minähän ihan hulluja tässä puhuin. Ihan rehellistä toimintaahan ne prossalaiset harrastaa. Tuo nimityskin, mistähän mahtaa olla tuulesta temmattu? Joo ja mitään suojelurahoja ei peritä tavallisilta yrityksiltä, ei tosiaankaan. Joten huorat, olkaa ihan rauhassa vaan. :D

[QUOTE="Vieras";25656940]Niin, olet oikeassa. Minähän ihan hulluja tässä puhuin. Ihan rehellistä toimintaahan ne prossalaiset harrastaa. Tuo nimityskin, mistähän mahtaa olla tuulesta temmattu? Joo ja mitään suojelurahoja ei peritä tavallisilta yrityksiltä, ei tosiaankaan. Joten huorat, olkaa ihan rauhassa vaan. :D[/QUOTE]

Siis meinaat että suomessa prossajengit kerää ihan tavan yrityksiltä susojelurahaa? Keneltähän/miltähän he sitten näitä yrityksiä suojelevat? Suomessa? :D Tunnetko tai kuulutko itse johonkin jengiin? Et vai, no mistä sitten olet keksinyt nää jutut?

Tähdennän, ettei tämän aloituksen tarkoitus ole luoda jollakin tavoin hohdokasta kuvaa prostituoidun työstä. Tämä on vain minun kokemukseni ja aloitus puhtaasti ajankuluksi tehty, paljon hyviä kysymyksiä tässä on herännytkin :) Seksin myyntiin liittyy paljon myyttejä, sekalaista toisen käden tietoa ja faktoja värittäviä tunteita, tarkoitus oli vain kertoa yhden alalla olevan tarinaa niille jotka haluavat tietää.

Siis meinaat että suomessa prossajengit kerää ihan tavan yrityksiltä susojelurahaa? Keneltähän/miltähän he sitten näitä yrityksiä suojelevat? Suomessa? :D Tunnetko tai kuulutko itse johonkin jengiin? Et vai, no mistä sitten olet keksinyt nää jutut?

En kuulu, sillä olen jo sen verran iäkkäämpi. Kumman lyhytikäisiähän nuo jostain syystä vaikuttavat olevan. Tämä olikin jo sitten off-topic.

Tähdennän, ettei tämän aloituksen tarkoitus ole luoda jollakin tavoin hohdokasta kuvaa prostituoidun työstä. Tämä on vain minun kokemukseni ja aloitus puhtaasti ajankuluksi tehty, paljon hyviä kysymyksiä tässä on herännytkin :) Seksin myyntiin liittyy paljon myyttejä, sekalaista toisen käden tietoa ja faktoja värittäviä tunteita, tarkoitus oli vain kertoa yhden alalla olevan tarinaa niille jotka haluavat tietää.

Sä kerrot nyt siitä tilanteesta jossa elät nyt ja rahaa tulee mutta tulevaisuus on edessä. Eikö sun mieleen koskaan tule että jos törmäät asiakkaaseesi väärässä ympäristössä tai että kaikki tulee ilmi esim. työpaikallasi MYÖHEMMIN.
Sä rakennat tulevaisuuttasi nopeasti mutta minusta sä otat aikamoisen riskin tulevaisuuttasi ajatellen. Raha ei korvaa mitään, oikeasti.vieras

Miten ylipäänsä päädyit alalle? Mitä jouduit ottamaan huomioon ennen ensimmäistä asiakastapaamista?

Kerro ensimmäisestä asiakaskokemuksestasi. Missä ja minkälainen mies? Jännittikö? Miltä tuntui jälkeenpäin?

Mistä asiakkaat saavat puhelinnumerosi?

Jos vastaan tulee epämiellyttävä asiakas, vaihdatko puhnroa vai miten pääset eroon jos asiakas esim. häiriköi?

Yhteistyössä