Kysy mitä haluat, Rieputarallaa vastaa mitä haluaa

[QUOTE="mitsu";25433218]Kuka palstalla on mielestäsi eniten saman henkinen kuin sinä?[/QUOTE]

Voi apua. En kyllä osaa nimetä ketään yhtä. Heitä on monta, joiden kanssa jaan samoja ajatuskulkuja ja mielipiteitä.

Haistan tässä kysymyksessä sen verran ilkeyttä, että kieltäydyn vastaamasta.
Arvasin. Näin kuitenkin on käynyt.
Ole kuitenkin onnellinen siitä, että voit pitää miehesi ihan ikiomanasi. Kukaan muu ei todellakaan häntä huolisi.

En kuitenkaan käsitä, miksi laitat kuviasi tänne ja kaikki me ns. "alan" ihmiset ne tunnistaa.

Minäkin asun sinusta kiven heiton päässä.

Silloin, kun tehtailit niitä koipi-aloituksia, selitit asian sillä, että aiot lähteä valittamaan asiasta. No, joko olet ottanut yhteyttä kansanedustajiin ja muihin päättäjiin, että hoidon taso paranisi?

[QUOTE="akka";25433253]Miksi olet ärsyttävä monen mielestä ja ain a hampaissa?Mä en näe sinussa mitään ärsyttävää.Kotiasi myös aina haukutaan,miksi?Minusta se on kaunis.[/QUOTE]

Kiitos sinulle :).

En toden totta tiedä, miksi ärsytän niin kauheasti. Joskus näppäimöstöltä livahtaa ruudulle turhankin piikikästä tekstiä, mutten esim. ole koskaan haukkunut ketään yhtä inhottavin sanankääntein kuin minua on haukuttu.

[QUOTE="vieras";25433243]Arvasin. Näin kuitenkin on käynyt.
Ole kuitenkin onnellinen siitä, että voit pitää miehesi ihan ikiomanasi. Kukaan muu ei todellakaan häntä huolisi.

En kuitenkaan käsitä, miksi laitat kuviasi tänne ja kaikki me ns. "alan" ihmiset ne tunnistaa.

Minäkin asun sinusta kiven heiton päässä.[/QUOTE]

Joopa joo :D

[QUOTE="vieras";25433264]Silloin, kun tehtailit niitä koipi-aloituksia, selitit asian sillä, että aiot lähteä valittamaan asiasta. No, joko olet ottanut yhteyttä kansanedustajiin ja muihin päättäjiin, että hoidon taso paranisi?[/QUOTE]

Potilasasiamiehen kautta olen tehnyt hoitovirheilmoituksen.

Yhteistyössä