Kysy mitä haluat, Rieputarallaa vastaa mitä haluaa

[QUOTE="vieras";25432940]Miksi palstalla on niin tiukkismammoja? Ollaanko me oikeasti näin kauheita?[/QUOTE]

Tarkennatko, kuka täällä on tiukkismamma (millaisia he ovat?) ja miksi minun pitäisi olla heistä (?) jotakin mieltä?

Muoks.

Toisella lukemalla ymmärsin kysymyksen :D.

Ehkä tiukkis-efekti johtuu siitä, että kirjoittaessa jää lievennyssanat, äänenpainot ym. nonverbaliikka pois ja kun yrittää kirjoittaa tiiviisti, tulee oiottua mutkia turhan suoriksi.

Viimeksi muokattu:
Kumpi on parempi tapa kuolla sähkötuoli vai hirttäminen? Miten mielestäsi Tarja Halonen on hoitanut presidentintehtävänsä? Mikä on piin likiarvo? Montako kertaa otat suihin kuukaudessa? Pidätkö koirista? Mikä on seksikkäin ruumiinosa miehessä? Mikä on seksikkäin ruumiinosa koirassa?

[QUOTE="vieras";25432978]Mihin kysymykseen tahtoisit vastata?[/QUOTE]

Vaikea kysymys... vaikka siihen, että mikä on elämän tarkoitus ;). Tai siihen, millainen asu minulla on nyt ylläni, kun sitä tänään kehuttiin.

Ei väliä, kaikki käy!

Kumpi on parempi tapa kuolla sähkötuoli vai hirttäminen? Molempi pahempi.

Miten mielestäsi Tarja Halonen on hoitanut presidentintehtävänsä? Hyvin. Tosin olisi voinut tehdä vielä rohkeammin avauksia arvoihin liittyvissä kysymyksissä.

Mikä on piin likiarvo? 3,1 ja jotain. En muista tarkemmin.

Montako kertaa otat suihin kuukaudessa? En kommentoi seksielämääni täällä.

Pidätkö koirista? Enemmän kuin kissoista, mutta en ole mitenkään eläinrakas ihminen.

Mikä on seksikkäin ruumiinosa miehessä? Kädet

Mikä on seksikkäin ruumiinosa koirassa? Eläimet eivät ole mielestäni seksuaalisia olentoja.

Mitä mieltä, jos miehelläsi olisi sutinaa (joskin viatonta), josta et kuitenkaan itse tiedä?
Voin kertoa, että oli flirttiä aika paljonkin, mutta lopetin sen, koska ukko oli epämiellyttävän näköinen. Ja nyt ei puhuta sun "miehestäsi"... :whistle:

Millainen on hieno kaulahuivi? Mikä on sun lempi tv-ohjelma? Uskotko, että kaikki koulukirjoissa lukevat asiat ovat totta? Mikä on poliittisesti suurin ongelma Suomessa? Missä asioissa yhteiskunta on mennyt parempaan suuntaan viimeisen 100 vuoden aikana? Missä asioissa huonompaan suuntaan? Onko miehen mahakarvat seksikkäitä? Montako cd-levyä omistat? Kesä vai talvi? Onko Jyväskylässä kiva asua ja jos on niin miksi?

[QUOTE="vieras";25433107]Mitä mieltä, jos miehelläsi olisi sutinaa (joskin viatonta), josta et kuitenkaan itse tiedä?
Voin kertoa, että oli flirttiä aika paljonkin, mutta lopetin sen, koska ukko oli epämiellyttävän näköinen. Ja nyt ei puhuta sun "miehestäsi"... :whistle:[/QUOTE]

Haistan tässä kysymyksessä sen verran ilkeyttä, että kieltäydyn vastaamasta.

Millainen on hieno kaulahuivi? Iso ja värikäs

Mikä on sun lempi tv-ohjelma? Uutiset ja erilaiset vaalipaneelit.

Uskotko, että kaikki koulukirjoissa lukevat asiat ovat totta? No, totuus on suhteellinen käsite. Koulukirjojen tieto on kulkenut monen seulan läpi, joten kyllä se siinä mielesäs varmasti oikeaa tietoa on. Toisaalta tieto on muuttuvaa, joten vanhentunuttakin tietoa kirjoista voi löytyä. Lisäksi esim. uskonnossa opetetaan totena sellaisia asioita, joita en itse allekirjoita ja joiden totuudellisuus on kyseenalaista.

Mikä on poliittisesti suurin ongelma Suomessa? Nuorisotyöttömyys ja -syrjäytyminen ja oikeistopopulistinen liikehdintä kaikkine lieveilmiöineen.

Missä asioissa yhteiskunta on mennyt parempaan suuntaan viimeisen 100 vuoden aikana? Tasa-arvo on lisääntynyt.

Missä asioissa huonompaan suuntaan? Luonnosta erkaantuminen on aiheuttanut ikävää välinpitämättömyyttä.

Onko miehen mahakarvat seksikkäitä? Ei. Yäk.

Montako cd-levyä omistat? En ole koskaan laskenut. Alle 100 varmastikin.

Kesä vai talvi? Talvi

Onko Jyväskylässä kiva asua ja jos on niin miksi? Kyllä. Tämä on sopivankokoinen pikkukaupunki ja täällä on paljon minulle tärkeitä ihmisiä.

Yhteistyössä