Kysy mieheltäs, onko TUKIAINEN seksy?

• Viestiketjun aloittaja oikeesti nätti :)
  • Ensimmäinen viesti
harmaana ny
En kysyny, mutta veikkaanpa että pitäisi sexynä, koska ihan sama minkä näköinen naama on kunhan vain on pitkät hiukset, kunnollakaan ei ole väliä.
Ja mulla ei ole pitkiä hiuksia....Eikä tule.

Cycadeen
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja :
mies kommentoi että :"Enpä katsois ton tanssia vaikka joku siitä maksais mulle . "
Maksaako joku oikeasti tämän tyttelin tanssista...
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27971808
Siis, että ihan "tanssija". Oikeesti tosi laimeeta ketkutusta! Ois nyt vetänyt edes vähän seksikkäämmin, niin kuin kunnon strippari tais sit oikeesti tanssinut..

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
kuulemma kahden markan pamela :whistle:
Hyi sun miestäs :eek:
Meillä ei noin kauniisti sanottu :ashamed:
Moukka mikä moukka.

Mä en kyllä tajunnut taaskaan tän alotuksen pointtia?
Kertoisko joku MIKSI naisilla on kamala tarve aina olla JULISTAMASSA että joku TOINEN nainen on kamalan näkönen?
En minäkään diggaa kaikkien ulkoisista olemuksista, mutta miksi siitä täytyy aina nostaa kamala haloo? Ei varmaan KUKAAN meistä tykkää jos se pilkka osuukin omaan nilkkaan?
Ap vois miettiä miltä hänestä tuntuis jos joku laittais kyselyn onkä HÄN muiden mielestä kaunis vaiko kamala haahka
:xmas:

Ukko naurahti: "Emmä tiedä, onhan se kuitenkin jotain 50, niin että ikään nähden..." Kerroin sille että se on 29, niin vastaus oli: "V*ttu jos sä näytät tolta kuuden vuoden kuluttua.... Mähän oon sen ikäinen kolmen vuoden kuluttua... Kaikki ne rypyt... Mä oon kuitenkin polttanut 12 vuotiaasta asti... Jos mä oon saman näköinen parin vuoden päästä, niin se on moi." :LOL:

Yhteistyössä