Käynyt vain.Oletko lapissa käyny tai asukko sieläpäin?
Käynyt vain.Oletko lapissa käyny tai asukko sieläpäin?
Ei. Univaikeuksia.Eikö nukuta?
Myötätuntoni. Ennen tämä oli ok. Nyt kun pitäisi vahtia terveyttään ja jaksamistaan, tulee stressi, kun ei nuku...Itsellä kans joskus samoja.
Joo. Se on surullista molemmille. Myös päivänsäteelle, joka ei saanut (oletettavasti) haluamaansa perustavanlaatuisten erojen vuoksi...Tämä ei nyt ole kysymys vaan tämä on mielestäni niin surullinen biisi.
Menninkäinen jäi yksin tallustamaan..
höh
toinen olisi uhrannut näkönsä mut toinen ois kuollut sinne
Tässä toinen
Tämä ilmeisesti on oikeasti tapahtunut, kasakoiden perinnelauluissa kulkeutunut venäjän kautta suomeenkin tarina.
Jos osaisi venäjää niin löytäisi aiheesta vaikka kuinka paljon.
Karu mies.
Minulle uusi tarina.Tässä toinen
Tämä ilmeisesti on oikeasti tapahtunut, kasakoiden perinnelauluissa kulkeutunut venäjän kautta suomeenkin tarina.
Jos osaisi venäjää niin löytäisi aiheesta vaikka kuinka paljon.
Karu mies.
1600 luvulla oli Donin kasakoiden johtaja, hyökkäili persialaisia vastaan ja sitten alkoi hyökkäillä Venäjää vastaan pohjoiseen päin. Krimin mailta olivat kotoisin. Tosiaan revittiin riekaleiksi kremlin edessä punaisella torilla ja heitti sen morsion (juuri ryöstetyn persialaisen) donin virtaan säilyttääkseen kunnioituksen miestensä keskuudessa.Minulle uusi tarina.
Vaihtelee. Joskus koko viikon, joskus vain viikonloppuisin. Ja kun pojanpojalla on menoa, niin silloin harvemmin.Kuinka usein poikasi tapaa poikaansa?
Montako lasta pojallasi on?
Minkäiskäisiä lapset ovat?
Minkäikäisiä ovat lasten äidit?
Kasakoita vainotaan Putinin valtaamalla Krimin niemimaallako??!! Ei taida ihan pitää paikkaansa, päinvastoin kasakathan ovat Putinin kanssa yhteistyössä ja osallistuvat järjestyksenvalvontaan ympäri Venäjää. Ovat myös osallistuneet kapinallisten puolella taisteluihin Itä-Ukrainassa.1600 luvulla oli Donin kasakoiden johtaja, hyökkäili persialaisia vastaan ja sitten alkoi hyökkäillä Venäjää vastaan pohjoiseen päin. Krimin mailta olivat kotoisin. Tosiaan revittiin riekaleiksi kremlin edessä punaisella torilla ja heitti sen morsion (juuri ryöstetyn persialaisen) donin virtaan säilyttääkseen kunnioituksen miestensä keskuudessa.
Stalin puhdisteli kasakoita säälimättömästi minkä johdosta toisessa maailmansodassa noin satatuhatta kasakkaa taisteli Saksan puolella.
Neuvostoliitossa (Stalinin jälkeen) Stenka kohotettiin sankarikisi kun oli taistellut tsaaria vastaan. Nyt taas kasakoita vainotaan Krimin niemimaalla tai heidät on pakkosiirretty muualle, Ukrainaan ilmeisesti.
Viimeksi kun puhuttiin aiheesta oli summa 250 per lapsi. Ja kahdesta lapsesta maksaa. Kahden nuorimmaisen kanssa elää samassa taloudessa.Kuinka isoja elareita poikasi maksaa ja monellekko lapselle?
Mitä itse veikkaat, jääkö pojan lapsiluku tuohon? Nytkö siis lapsia kolmen tytön / naisen kanssa, tuleeko enemmän.Viimeksi kun puhuttiin aiheesta oli summa 250 per lapsi. Ja kahdesta lapsesta maksaa. Kahden nuorimmaisen kanssa elää samassa taloudessa.
Veikkaan, että nykyisen kanssa tekevät vielä monta lisää, jos vain saavat. Se on molempien toive.Mitä itse veikkaat, jääkö pojan lapsiluku tuohon? Nytkö siis lapsia kolmen tytön / naisen kanssa, tuleeko enemmän.
Olen huono ystävystymään.Minkäikäisiä ja millaisia ystäviä sinulla on?
Kuinka usein tapaatte?
Joskus on onnistunut saman tien. Jossain vaiheessa ehdittiin jo tilata aika lääkäriin, kun ei ole kuulunut...Kuinka nopeasti olet tullut raskaaksi ehkäisyn loputtua? Onko ollut suuria eroja "yrittämisen" kestolla?