vierailija
"Lapset voivat - ihme kyllä - hyvinvoivia na tasapainoisia. olin niin huolissani asiasta että otin yhteyttä lääkäreiin ja teetin asiasta arvion."
Mitä hauskaa tuossa on?"Lapset voivat - ihme kyllä - hyvinvoivia na tasapainoisia. olin niin huolissani asiasta että otin yhteyttä lääkäreiin ja teetin asiasta arvion."
Ensimäinen koskee muidenkin yksityisyyttä kuin minun. En siis vastaa.Oletko harrastanut ihan perus anaalia?
Millaista ehkäisyä käytätte?
Ootteko kokeillu roolileikkejä ja mitä tykkäsitte?
Puhutteko tuhmia? ja mitä sanotte jos puhutte ns. tuhmia sängyssä
Oletteko kokeilleet sitomisleikkejä? ja mitä tykkäätte?
Saatteko orgasmin aina seksissä?
Kysyisin haluaako kahvia tms.Mitä tekisit jos Jyrki Katainen ilmestyisi ovellesi Fazerin sininen mukanaan?
Kirjoitusvirheestä oli kyse. Niitä minulla riittää.
Reittihaun mukaan 800 metriä.Paljonko sinulla on matkaa lähimmälle grillikioskille?
On niitä tässäkin ketjussa. Mitä nopeammin kirjoittaa, sitä enemmän typottaa.Kirjoitusvirheet on sulle mielestäni aika uusjuttu.
Kirjoitusvirheestä oli kyse. Niitä minulla riittää.
Reittihaun mukaan 800 metriä.
En määrittelisi itseäni niin. Lähinnä siten, että uskon ei-ihmishahmoiseen , kaikkialla läsnäolevaan jumalaan, pyrin hyvyyden, rakkaudellisuuden ja valon tavoitteluun kaikissa teoissani (vaihtelevalla menestyksellä, tietenkin) ja jaan olennaisilta osin kristillisen arvomaailman.Odotan vastausta, oletko kohtelias ateisti?
Lähin kebabpaikka on saman hakukoneen mukaan 0,3 kilometrin päässä.Paljonko kebabbilaan?
Kohtelias ateisti -määritelmä liitetään panteismiin.En määrittelisi itseäni niin. Lähinnä siten, että uskon ei-ihmishahmoiseen , kaikkialla läsnäolevaan jumalaan, pyrin hyvyyden, rakkaudellisuuden ja valon tavoitteluun kaikissa teoissani (vaihtelevalla menestyksellä, tietenkin) ja jaan olennaisilta osin kristillisen arvomaailman.
Niin tehdään. Siksi lisään tuon lopun. Olen kyllä teistinen eli uskon YHTEEN jumaluuteen/jumalaan, mutta uskon hänen olevan persoona vaan kaikkeus.Kohtelias ateisti -määritelmä liitetään panteismiin.