Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten voin tulla rikkaaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Riikka Maria:mikä lapsissa on parasta?
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Olitko sinä se joka olit jollain oudommalla dieetillä? Miten on mennyt (jos olit se)?
Alkuperäinen kirjoittaja Riikka Maria:mikä lapsissa on parasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Alkuperäinen kirjoittaja Riikka Maria:mikä lapsissa on parasta?
Mä luin, että mikä lapissa on parasta?! :ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:No kysynpä, kuka sinä olet, jolla on mälsää ja miksi on mälsää?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Käytätkö alkoholia?
Paljon?
Vähän?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ylipainoinen, kun olet noin kovasti painoa tiputtanut?
(Siksi kysyn, että kannattaako normaalipainoisen edes vaivautua kokeilemaan tuota kuuria)
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ylipainoinen, kun olet noin kovasti painoa tiputtanut?
(Siksi kysyn, että kannattaako normaalipainoisen edes vaivautua kokeilemaan tuota kuuria)
Olen ylipainoinen, n. 10-15kg meenaan vielä pudottaa. Minkä takia norm.panoisen pitää kokeilla kuuria..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ylipainoinen, kun olet noin kovasti painoa tiputtanut?
Olen ylipainoinen, n. 10-15kg meenaan vielä pudottaa. Minkä takia norm.panoisen pitää kokeilla kuuria..![]()
Miksi ei kannattaisi?
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ylipainoinen, kun olet noin kovasti painoa tiputtanut?
Miksi ei kannattaisi?
No jos kerran ei ole pudotettavaa? Mutta tuskin siitä tietty haittaakaan on jos niitä pirtelöitä juo.
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ylipainoinen, kun olet noin kovasti painoa tiputtanut?
Miksi ei kannattaisi?
No jos kerran ei ole pudotettavaa? Mutta tuskin siitä tietty haittaakaan on jos niitä pirtelöitä juo.
No siis jos mielestään on pudotettavaa vaikka olisi normaalipainoinen, esim mulla vaikka en ala pirtelöitä juomaan![]()